Gå til innhold

Mål for julen 2008

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Være snill og blid? Hva med å være deg selv, med mindre du er et rent spetakkel å tilbringe tid med selvsagt. Hva med å forsøke ta en pause fra alt som er jævelig i livet ditt og trekke pusten..så godt det lar seg gjøre. Forsøke å ikke overspise er bra, ingen spying er flott(!). Trene er bra, men alt med måte, akkurat som med "snill og blid".

Gjest bedre å være seg selv,selv på dårlige dager

Være snill og blid? Hva med å være deg selv, med mindre du er et rent spetakkel å tilbringe tid med selvsagt. Hva med å forsøke ta en pause fra alt som er jævelig i livet ditt og trekke pusten..så godt det lar seg gjøre. Forsøke å ikke overspise er bra, ingen spying er flott(!). Trene er bra, men alt med måte, akkurat som med "snill og blid".

støtter meg til den...

Hadde jeg bare visst hvordan være meg selv, så..:-/

Annonse

Hadde jeg bare visst hvordan være meg selv, så..:-/

Kanskje du finner ut av det ved å ikke fake? Masker kan være nyttige, absolutt men ikke hele tiden. Om du er med familien din eller med noen venner..kanskje de og ville synes det var godt at du viste dem litt mer av hvem du er -og hvordan finner man ut av hvem man er? -i kontakt med andre mennesker, blant annet.

Kanskje du finner ut av det ved å ikke fake? Masker kan være nyttige, absolutt men ikke hele tiden. Om du er med familien din eller med noen venner..kanskje de og ville synes det var godt at du viste dem litt mer av hvem du er -og hvordan finner man ut av hvem man er? -i kontakt med andre mennesker, blant annet.

Hmm, der fikk jeg noe å tenke på...Du sier mye klokt, du:)

Annonse

så fine mål. så på det nyere innlegget at det har godt ganske bra også :)

:) Pretty good so far, ja:) På julafteb storkoste jeg meg!! Dagen i går gikk litt skeis, menmen. Har stor tro på at resten av romjulen kan bli bra. Gode romjulsønsker til deg, willow!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...