Gå til innhold

Noen tanker...om å ta hensyn til seg selv..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, dumme dumme butikker. Trodde de hadde åpent til 15 i dag, men så stengte de 14. Sånn er det å bo på bygda. Jeg hadde heldigvis medisterkaker jeg kjøpte for noen dager siden. Sammen med poteter, grønnsaker og brun saus ble jeg god og mett :)

Jeg håper du får en fredelig julaften. God jul til deg også. :)

Bra du klarte å diske opp med noe god og "julete" mat til deg selv likevel, da!

Julaften gikk over all forventning for min del:)

Bra du klarte å diske opp med noe god og "julete" mat til deg selv likevel, da!

Julaften gikk over all forventning for min del:)

Kjempebra at julaften var velykket og at den ikke ble ødelagt av en full onkel ;)

Medisterkaker er veldig julete ja, men nå har jeg bare en kake igjen. Holder knapt til noe middag i dag, men nå åpner butikkene i morgen igjen så jeg skal nok holde ut :)

Åh, jeg hadde en fiiiin julaften! Den ble mye bedre enn jeg kunne våge å håpe på!! :)) Er så takknemlig!

I går (1.juledag) strakk jeg derimot strikken for langt..og fikk meg en smekk...Men det beviser jo kanskje bare hvor viktig det er med en timeout i løpet av dagen! *notere bak øret*

De neste dagene blir automatisk mye roligere for min del(før det tar seg litt opp igjen ca. til nyttår..), så jeg puster lettet ut nå:o)

Takker så mye for støtten fra dere som har svart meg. Betyr massemasse.

Hvordan har julen vært for dere andre så langt, da? Har hatt dere med meg i tankene, faktisk:-) En skål (i kaffe) for at det verste er overstått!

Gjest Milde måne

Åh, jeg hadde en fiiiin julaften! Den ble mye bedre enn jeg kunne våge å håpe på!! :)) Er så takknemlig!

I går (1.juledag) strakk jeg derimot strikken for langt..og fikk meg en smekk...Men det beviser jo kanskje bare hvor viktig det er med en timeout i løpet av dagen! *notere bak øret*

De neste dagene blir automatisk mye roligere for min del(før det tar seg litt opp igjen ca. til nyttår..), så jeg puster lettet ut nå:o)

Takker så mye for støtten fra dere som har svart meg. Betyr massemasse.

Hvordan har julen vært for dere andre så langt, da? Har hatt dere med meg i tankene, faktisk:-) En skål (i kaffe) for at det verste er overstått!

Så bra at du har hatt det fint : )

Her har det gått stille for seg og det er jeg glad for,skal snart spise steik nå. Elsker å sove leenge jeg så det har det blitt mye av,det beste jeg vet er å sove.

Kjempebra at julaften var velykket og at den ikke ble ødelagt av en full onkel ;)

Medisterkaker er veldig julete ja, men nå har jeg bare en kake igjen. Holder knapt til noe middag i dag, men nå åpner butikkene i morgen igjen så jeg skal nok holde ut :)

Ingen åpen bensinstasjon der du bor? Kan ikke være lett å leve langt der ute på landsbygda;-)

Annonse

Så bra at du har hatt det fint : )

Her har det gått stille for seg og det er jeg glad for,skal snart spise steik nå. Elsker å sove leenge jeg så det har det blitt mye av,det beste jeg vet er å sove.

Elsker å sove jeg også:)

Kos deg med steiken da! Og ha en rolig og fredelig dag videre.

Ingen åpen bensinstasjon der du bor? Kan ikke være lett å leve langt der ute på landsbygda;-)

Hehe nei det er det ikke, iallefall ikke uten bil!

Bensinstasjonen er nok åpen i dag, men på slike bygdestasjoner er det så som så med hygienen er jeg redd for hvis det var pølse du tenkte på. Ellers så vil det være et nederlag å måtte gå på bensinstasjon da de tar blodpriser.

Hehe nei det er det ikke, iallefall ikke uten bil!

Bensinstasjonen er nok åpen i dag, men på slike bygdestasjoner er det så som så med hygienen er jeg redd for hvis det var pølse du tenkte på. Ellers så vil det være et nederlag å måtte gå på bensinstasjon da de tar blodpriser.

Det er sant. Nei, bedre å holde ut enn å bli forgiftet av en skummel bygdebakterie, hehe.

Det er sant. Nei, bedre å holde ut enn å bli forgiftet av en skummel bygdebakterie, hehe.

LOL, kjøpte en gang en sjokolalde der som var så gammel at den var blitt hvit så det sier litt.

Ellers er det en kinarestaurant her, men liker ikke slike plasser hvis ikke de har kjøkkenet bak disken. Her er kjøkkenet bak ei dør.

Gjest Shira :o)

Ja, julaftenen min blr kjempebra, og det tror jeg vi kan takke Mikke og vennene hans for, hihi;) Nei, men timeout er nok kjempelurt,ja. Er litt tungt å innrømme at en trenger det når en er "ung og sprek"(min bestemor på over 80 holder ut lenger enn meg...:-p)...Men vi er jo alle forskjellige og har ulik mengde energi(både psykisk og fysisk) å rutte med. Håper du har hatt det fint så langt i julen Shira, og at du finner den rette balansen mellom aktivitet og hvile også i romjulen:)

Det var godt å høre at julen ble fin for deg.

Jeg har hatt det OK. Jeg har funnet den balansen som virker for meg, det er ikke enkelt, men jeg mener at vi i familien har det bedre nå. Jeg er opplagt til forskjelligt vi kan gjøre sammen, så har jeg timeout innimellom.

I dag har jeg en rolig dag, for på nyttårsaften skal vi ha besøk, og jeg har vært sosial før i romjula. Da må jeg hente meg inn igjen. Jeg er ganske åpen om det, så får de rundt meg akseptere det eller ikke. Det viktigste er at jeg aksepterer det.

Forsatt god jul til deg! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...