Gjest prust Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Jeg har ingen peiling, men må si han har store føtter i forhold til min sønn Helt merkelig, for han er ikke høy - ca 135 cm. Føttene hans er smale, men lange :-D NÅ må jeg legge meg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Så da synes du jeg bør kjøpe 41 til ham? jeg lurer på om mine skøyter er str 42 (kanskje 41, men tror hekst 42), og jeg bruker str 40. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Jeg har ingen peiling, men må si han har store føtter i forhold til min sønn Han har små føtter i forhold til min sønn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 En gutt/liten mann må sjølsagt ha _lengdeløpskøyter_ikkje hokkeyskøyter, disse var litt dyre men veldig fine... http://www.oslosportslager.no/produkt/viking-ii-hoog-lengdelopskoyte-5292.aspx 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Vi har slike regulerbare skøyter til eldstemann hos oss, og synes de er helt geniale. Har også hørt andre har positiv erfaring. Men gutten er mindre, og da han brukte str. 30 fikk han slike i str. 30-34. Liten vits i å kjøpe strø. 36-40 til en som kanskje allerede skal ha 40 - da blir det jo ingen regulering. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vil også ha, men ikke danseskøyter Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg fikk nettopp nye hockey skøyter. Deilige og varme. Foret hele veien og med litt "pels". Siden de er så godt foret, sitter de kjempegodt på foten også. Fordel med alle skøyter er vel at de sitter godt på foten. Og da blir jeg litt spørrende i forhold til de regulerbare. Hvor fikk du tak i skøyter med foring/pels? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bustebeisa Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Hvor fikk du tak i skøyter med foring/pels? Sorry sent svar. Vært bortreist. Tror det var på SuperG jeg kjøpte dem. Kjøpte dem oppe i Kristiansund, men siden det var i en kjede, bør de jo finnes de fleste steder hvor den kjeden finnes. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bustebeisa Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Hvor fikk du tak i skøyter med foring/pels? http://www.gsport.no/no/Misc/Product/?query=true&productid=521781(BC_5) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.