Gå til innhold

Skøyter

Gjest prust

Anbefalte innlegg

Jeg har ingen peiling, men må si han har store føtter i forhold til min sønn :)

Helt merkelig, for han er ikke høy - ca 135 cm. Føttene hans er smale, men lange :-D

NÅ må jeg legge meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har slike regulerbare skøyter til eldstemann hos oss, og synes de er helt geniale. Har også hørt andre har positiv erfaring.

Men gutten er mindre, og da han brukte str. 30 fikk han slike i str. 30-34. Liten vits i å kjøpe strø. 36-40 til en som kanskje allerede skal ha 40 - da blir det jo ingen regulering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vil også ha, men ikke danseskøyter

Jeg fikk nettopp nye hockey skøyter.

Deilige og varme. Foret hele veien og med litt "pels".

Siden de er så godt foret, sitter de kjempegodt på foten også.

Fordel med alle skøyter er vel at de sitter godt på foten. Og da blir jeg litt spørrende i forhold til de regulerbare.

Hvor fikk du tak i skøyter med foring/pels?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Hvor fikk du tak i skøyter med foring/pels?

Sorry sent svar. Vært bortreist.

Tror det var på SuperG jeg kjøpte dem. Kjøpte dem oppe i Kristiansund, men siden det var i en kjede, bør de jo finnes de fleste steder hvor den kjeden finnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...