Gå til innhold

influensa hele julen,,huff! Klageinnlegg!

Gjest synd på oss selv

Anbefalte innlegg

Gjest synd på oss selv

Startet 3 dager før jul da jeg fikk feber, hoste og vondt i hodet. Trodde det var en liten forkjølelse. Så kommer lillejulaften og minsten i huset får høy feber og samme symtomer, julaften får datteren min feber og samme symtomer og 1 dag etter får mannen min samme sak! Huff, alle syke samtidig. Glade jul! Ingen matlyst og vil bare ligge under dyna, godt vi bestemte oss for å ikke dra bort i julen eller invitere noen hit.

Nå begynner jeg å få tilbake krefter, men de andre er fortsatt syke. Tror nok dette må være influensa....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ååå nei stakkars dere.

Utrolig kjedelig å bli syke i julen, men det er egentlig bra at alle har det samtidig, værre om en av dere hadde vært frisk og måtte feire jul alene.

Go Bedring hele gjengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, uff stakkars dere.. skikkelig kjedelig.... Har vært tuslete selv, men resten har holdt seg friske. Håper dere er på bedring nå alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SYND PÅ MEG OGSÅ--l

Jeg har det forferdelig ille. Startet den 19, kjempevondt i halsen og forferdelig hodepine. Etter et par dager begynner det å tette seg i nesa og bihulene. Nå en uke senere, har jeg forsatt vondt i halsen, men ikke så ille som det var, fortsatt hodepine men litt bedre, fullstendig tette bihuler og en sexy, nasal stemme. Maten smakerr papp, og lukter ingenting. For et par dager siden begynte mannen min, men virker som han har fått det litt lettere.

Stakkars, stakkars, stakkars, STAKKARS meg!!!!! Sier jeg...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...