Gjest synd på oss selv Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Startet 3 dager før jul da jeg fikk feber, hoste og vondt i hodet. Trodde det var en liten forkjølelse. Så kommer lillejulaften og minsten i huset får høy feber og samme symtomer, julaften får datteren min feber og samme symtomer og 1 dag etter får mannen min samme sak! Huff, alle syke samtidig. Glade jul! Ingen matlyst og vil bare ligge under dyna, godt vi bestemte oss for å ikke dra bort i julen eller invitere noen hit. Nå begynner jeg å få tilbake krefter, men de andre er fortsatt syke. Tror nok dette må være influensa.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 God bedring! Det tar tid å bli frisk igjen... *sukk* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest midia Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 ååå nei stakkars dere. Utrolig kjedelig å bli syke i julen, men det er egentlig bra at alle har det samtidig, værre om en av dere hadde vært frisk og måtte feire jul alene. Go Bedring hele gjengen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Å nei, uff stakkars dere.. skikkelig kjedelig.... Har vært tuslete selv, men resten har holdt seg friske. Håper dere er på bedring nå alle sammen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SYND PÅ MEG OGSÅ--l Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Jeg har det forferdelig ille. Startet den 19, kjempevondt i halsen og forferdelig hodepine. Etter et par dager begynner det å tette seg i nesa og bihulene. Nå en uke senere, har jeg forsatt vondt i halsen, men ikke så ille som det var, fortsatt hodepine men litt bedre, fullstendig tette bihuler og en sexy, nasal stemme. Maten smakerr papp, og lukter ingenting. For et par dager siden begynte mannen min, men virker som han har fått det litt lettere. Stakkars, stakkars, stakkars, STAKKARS meg!!!!! Sier jeg........... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.