Gå til innhold

"my life" - spørsmål

isbe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den tror jeg du må forklare litt nærmere.

Med taxirekvisisjon og frikort trenger man ikke penger for å komme seg ut av sykehuset. Dessuten tar taxiene kort hvis man ikke har penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1230292822' post='4048046]

I hvilken sammenheng? Jeg skjønte ikke spørsmålet, er det småbarn det er snakk om?

Et spill vel ;)

Uten at jeg har mer erfaring i så måte, men jeg har hørt rykter om at vi får det i hus i morra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var det ikke mange som har skjønt spørsmålet ditt isbe...*s* Du får trøste deg med at når du spør om noe på doktoronline, så ser det ut til at folk tolker det meste som medisinske spørsmål.

Jeg har ennå ikke fått til SuperMario, så jeg ligger laaaaangt unna å kunne svare på et eneste spill-.spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1230292822' post='4048046]

I hvilken sammenheng? Jeg skjønte ikke spørsmålet, er det småbarn det er snakk om?

Hehe, "selv jeg" skjønte at det dreide seg om et spill jeg ikke har kjennskap til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det ikke mange som har skjønt spørsmålet ditt isbe...*s* Du får trøste deg med at når du spør om noe på doktoronline, så ser det ut til at folk tolker det meste som medisinske spørsmål.

Jeg har ennå ikke fått til SuperMario, så jeg ligger laaaaangt unna å kunne svare på et eneste spill-.spørsmål.

Jeg skjønner nå hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, "selv jeg" skjønte at det dreide seg om et spill jeg ikke har kjennskap til.

Jeg skjønte ingenting, ikke så rart tatt i betraktning at Isbe har hatt omfattende kontakt med sykehus på ordentlig. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte det samme som Lillemus. isbe har jo vært en del inn og ut av sykehus med sønnen sin. Og det spillet har jeg aldri hørt om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult at det ble så misforstådt!! Trodde kanskje mange jenter hadde fått dette til jul.... Typisk jentespill - kan tenke meg at mange 8-9-10-11-åringer har fått dette, men tydligvis bor de ikke i "doktoronline"-hjem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom man blir sittende fast på sykehuset uten penger har man "tapt", eneste løsning såvidt jeg forstår det er å resette spillet ved å holde inne a, b og hjerte samtidig som man starter opp.

Noe info: http://www.mylifeclub.net/no/console-sub.il-mondo-di-my-life.htm

Ja - det er det eneste jeg også har funnet ut... hmmm - litt kjedelig det da! Hva dersom man har installert kort og slikt, kan man installere de på nytt, eller er det "oppbrukt" etter en gangs installasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja - det er det eneste jeg også har funnet ut... hmmm - litt kjedelig det da! Hva dersom man har installert kort og slikt, kan man installere de på nytt, eller er det "oppbrukt" etter en gangs installasjon?

Vet ikke, har ikke hatt noen enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...