isbe Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Er det noen med erfaring? Hvordan kommer man ut av sykehuset e.l. uten penger, og hvordan kan man få penger? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 I hvilken sammenheng? Jeg skjønte ikke spørsmålet, er det småbarn det er snakk om? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faure Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Hmmm... Du kan få en rekvisjon på taxi ned til sosialkontoret. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Den tror jeg du må forklare litt nærmere. Med taxirekvisisjon og frikort trenger man ikke penger for å komme seg ut av sykehuset. Dessuten tar taxiene kort hvis man ikke har penger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tiliti Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1230292822' post='4048046] I hvilken sammenheng? Jeg skjønte ikke spørsmålet, er det småbarn det er snakk om? Et spill vel Uten at jeg har mer erfaring i så måte, men jeg har hørt rykter om at vi får det i hus i morra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Et spill vel Uten at jeg har mer erfaring i så måte, men jeg har hørt rykter om at vi får det i hus i morra. Ok, logisk... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Her var det ikke mange som har skjønt spørsmålet ditt isbe...*s* Du får trøste deg med at når du spør om noe på doktoronline, så ser det ut til at folk tolker det meste som medisinske spørsmål. Jeg har ennå ikke fått til SuperMario, så jeg ligger laaaaangt unna å kunne svare på et eneste spill-.spørsmål. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1230292822' post='4048046] I hvilken sammenheng? Jeg skjønte ikke spørsmålet, er det småbarn det er snakk om? Hehe, "selv jeg" skjønte at det dreide seg om et spill jeg ikke har kjennskap til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faure Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Her var det ikke mange som har skjønt spørsmålet ditt isbe...*s* Du får trøste deg med at når du spør om noe på doktoronline, så ser det ut til at folk tolker det meste som medisinske spørsmål. Jeg har ennå ikke fått til SuperMario, så jeg ligger laaaaangt unna å kunne svare på et eneste spill-.spørsmål. Jeg skjønner nå hehe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Hehe, "selv jeg" skjønte at det dreide seg om et spill jeg ikke har kjennskap til. Jeg skjønte ingenting, ikke så rart tatt i betraktning at Isbe har hatt omfattende kontakt med sykehus på ordentlig. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Hehe, "selv jeg" skjønte at det dreide seg om et spill jeg ikke har kjennskap til. Jeg tenkte det samme som Lillemus. isbe har jo vært en del inn og ut av sykehus med sønnen sin. Og det spillet har jeg aldri hørt om. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 LOL, jeg spiller ikke jeg så spill er det siste jeg tenker på 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
isbe Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2008 Kult at det ble så misforstådt!! Trodde kanskje mange jenter hadde fått dette til jul.... Typisk jentespill - kan tenke meg at mange 8-9-10-11-åringer har fått dette, men tydligvis bor de ikke i "doktoronline"-hjem 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tiliti Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Dersom man blir sittende fast på sykehuset uten penger har man "tapt", eneste løsning såvidt jeg forstår det er å resette spillet ved å holde inne a, b og hjerte samtidig som man starter opp. Noe info: http://www.mylifeclub.net/no/console-sub.il-mondo-di-my-life.htm 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
isbe Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 Dersom man blir sittende fast på sykehuset uten penger har man "tapt", eneste løsning såvidt jeg forstår det er å resette spillet ved å holde inne a, b og hjerte samtidig som man starter opp. Noe info: http://www.mylifeclub.net/no/console-sub.il-mondo-di-my-life.htm Ja - det er det eneste jeg også har funnet ut... hmmm - litt kjedelig det da! Hva dersom man har installert kort og slikt, kan man installere de på nytt, eller er det "oppbrukt" etter en gangs installasjon? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tiliti Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Ja - det er det eneste jeg også har funnet ut... hmmm - litt kjedelig det da! Hva dersom man har installert kort og slikt, kan man installere de på nytt, eller er det "oppbrukt" etter en gangs installasjon? Vet ikke, har ikke hatt noen enda. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.