Gå til innhold

NHD: Et spørsmål til...

Anbefalte innlegg

Gjest sluttslutt

ettersom du ikke ville svare på det forrige :-/,

Skjønner hvorfor i grunnen. Det er vel ikke håp, ingen medisiner som hjelper på sånne tilfeller?

Jeg har tatt truxal og blir bare verre. Hodet og tankene går i turbofart.

Du sier et sted at du kan bli bedre av sykelig stress? Jeg har vært slik hele livet: Forsøker jeg å "leve" som andre mennesker, blir jeg syk.

Nå har jeg vært såkalt "normal" i 3 dager, har rettet tanker og aktiviteter utover, tatt mine medisiner, har egentlig hatt det morsomt innimellom.

Men jeg tåler det ikke, pokker også, jeg vil gjøre så mye, men kan ikke!

Det jeg egentlig mente å si var at når jeg blir verre av medisiner, verre av å være sammen med mennesker, verre uansett hva jeg gjør, da er det vel lov til å gi opp?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/320914-nhd-et-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-til/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lurerpådetjeg

Du skriver i første innlegget ditt at du er bedre i perioder, så da er det vel en dårlig fase du har nå hvor ting har toppet seg.

Syns du skal holde ut og gjøre det beste ut av den vonde tiden. Gå bort i kveld og prøv å få tiden til å gå på en best mulig måte. Må da være mye bedre enn å sitte alene hjemme med vonde tanker.

Kom igjen å prøv:-) Kanskje blir du litt mere sliten, men får noen ok timer.

Ønsker deg en så god jul som mulig!

Gjest sluttslutt

Du skriver i første innlegget ditt at du er bedre i perioder, så da er det vel en dårlig fase du har nå hvor ting har toppet seg.

Syns du skal holde ut og gjøre det beste ut av den vonde tiden. Gå bort i kveld og prøv å få tiden til å gå på en best mulig måte. Må da være mye bedre enn å sitte alene hjemme med vonde tanker.

Kom igjen å prøv:-) Kanskje blir du litt mere sliten, men får noen ok timer.

Ønsker deg en så god jul som mulig!

Vet ikke hvor jeg ville med alt dette "vrøvlet" i grunnen. Kunne vel gått tur i skogen istedet. Det er noe galt med hodet mitt, det er som å sitte i en tom, stor melketank. Ekko, og jeg diskuterer med meg selv hele tiden, skal jeg gjøre sånn først, eller sånn.. holder visst på å bli sprø. Men de gale har det godt, sies det.

Lover å slutte med all sytingen og gjøre som du sier: Komme meg ut og oppføre meg som folk :).

God jul til deg også :))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...