Gå til innhold

aldersgrense kino

Gjest på kino i morra???

Anbefalte innlegg

Gjest på kino i morra???

Har så lyst til å ta med treåringen og seksåringen på kino, men dårlig utvalg her vi bor. Det er denne "Historien om Despereaux", som har 7 års grense.... Hvor strengt er det med aldersgrensene på kino....? Og er det så farlig å ta dem med, de ser jo tegnefilmer hjemme med 7 års grense, og blir ikke redde av dem....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke sett den filmen du snakker om, men jeg tok med Snuppa på Charlie og Sjokoladefabrikken da hun var 5 år, den hadde 7-årsgrense. Hun ble hysterisk redd og vi måtte gå ut da hun jenta i filmen ble til et digert blåbær.

Jeg hadde ikke tatt med en 3.åring på 7-årsgrense, men det er meg da. Ikke med mindre jeg visste hvordan filmen var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig annerledes å se film på kono ifht hjemme...mye høyere lyd, mørkt og 7 års grense kan være skummelt for en 3 åring, ville ikke tatt med en så liten på en slik film!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest på kino i morra???

veldig annerledes å se film på kono ifht hjemme...mye høyere lyd, mørkt og 7 års grense kan være skummelt for en 3 åring, ville ikke tatt med en så liten på en slik film!

Vi gikk likevel, vi. Han er vant til slike filmer fra før, og det gikk veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest på kino i morra???

Jeg har ikke sett den filmen du snakker om, men jeg tok med Snuppa på Charlie og Sjokoladefabrikken da hun var 5 år, den hadde 7-årsgrense. Hun ble hysterisk redd og vi måtte gå ut da hun jenta i filmen ble til et digert blåbær.

Jeg hadde ikke tatt med en 3.åring på 7-årsgrense, men det er meg da. Ikke med mindre jeg visste hvordan filmen var.

Vi gikk likevel, vi, han er vant til slike filmer. Det gikk veldig bra! Synes ikke den var noe skummel, sa han. Bare gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...