Gå til innhold

I lykkeruuuuuuuus!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestilt konsertbilletter i dag!

Jeg bor rett utenfor Oslo og skal se min stooooooore favoritt i Grieghallen. Jeg skal kjøre over fjellet, jeg skal igjennom et uttall tuneller. Jeg skal være milevis fra lege (og langt fra min egen postkasse). Jeg skal sitte i en hall med sikkert 1500 andre og jeg skal være hjemmefra i 3 døgn.

Dere som lider av panikk angst og generell angst, ja dere forstår hva det innebærer når jeg kan si at dette ser jeg virkelig frem til! Hjelpes som jeg gleder meg - juhu :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres jo herlig ut - hvem er helten da? :o)

Denne karen :)

Skrevet

En av vår tids aller beste artister. Gled deg!

Skrevet

ÅÅååå, så heldig du er, jeg vil også......... Har allerede gått glipp av to konserter med ham......

Kos deg!

Skrevet

Eh, javel? Lurer på om ikke Grieg snur seg i grava når han finner ut hvem som skal spille i hans hus.

Skrevet

ÅÅååå, så heldig du er, jeg vil også......... Har allerede gått glipp av to konserter med ham......

Kos deg!

Det skal jeg :) Og det er fortsatt noen billetter igjen, så vet du det :)

Skrevet

Jeg gleder meg som et barn - takk :)

Skrevet

Eh, javel? Lurer på om ikke Grieg snur seg i grava når han finner ut hvem som skal spille i hans hus.

Hvorfor skulle han snu seg i grava? Ikke har han hatt noe med konserthallen å gjøre, bortsett fra at noen har oppkallt den etter han. Og Anthony er i mine øyne en fantastisk sanger som ikke vil gjøre skam på denne hallen på noen slags måte.

Skrevet

Hvorfor skulle han snu seg i grava? Ikke har han hatt noe med konserthallen å gjøre, bortsett fra at noen har oppkallt den etter han. Og Anthony er i mine øyne en fantastisk sanger som ikke vil gjøre skam på denne hallen på noen slags måte.

Kan se det kunsteriske i Anthonys opptreden, og flink er han til å trille med tunga også :)

Skrevet

Kan se det kunsteriske i Anthonys opptreden, og flink er han til å trille med tunga også :)

Da er vi enig :) *Gleder seg veldig*

Skrevet

Da er vi enig :) *Gleder seg veldig*

Hadde foretrukket Bjørn Eidsvåg jeg da, men jeg håper du får en fantastisk opplevelse fordet :)

Skrevet

Hadde foretrukket Bjørn Eidsvåg jeg da, men jeg håper du får en fantastisk opplevelse fordet :)

Takk for det :) Bjørn Eidsvåg har jeg hatt gleden av å se tre ganger. Benytt anledningen hvis du får muligheten, han er fantastisk.

Skrevet

Takk for det :) Bjørn Eidsvåg har jeg hatt gleden av å se tre ganger. Benytt anledningen hvis du får muligheten, han er fantastisk.

Jeg har bare sett han en gang og har veldig lyst til å se han flere ganger. Det var en fin konsert!

Skrevet

Jeg har bare sett han en gang og har veldig lyst til å se han flere ganger. Det var en fin konsert!

Forstår jeg godt. Kommer sikkert til å se han flere ganger jeg også :)

Skrevet

Forstår jeg godt. Kommer sikkert til å se han flere ganger jeg også :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...