Gjest Normalt eller ei? Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 Jeg er ikke deprimert, men tankene mine kretser en del rundt tema selvmord. Jeg går ikke med planer men jeg tenker at jeg selv vil kunne avslutte livet når jeg vil, og jeg tenker på hvordan jeg skal få til dette. Jeg ønsker ikke å bli gammel, og jeg er redd for å bli syk eller på annen måte trenge hjelp fra andre. Jeg leser dødsannonsene hver dag og lurer på om noen av de døde har tatt livet av seg. Jeg lurer også på om andre mennesker går rundt å tenker på selvmord slik som jeg gjør. Jeg er klar over at det er en forferdelig egoistisk handling å velge selvmord. Dette til tross så kretser tankene mine rundt nettopp dette. Er det vanlig at man i perioder er opptatt med selvmordstanker eller er det et tegn på gryende psykdom? Er takknemmelig for svar. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 Jeg tror dette er meget vanlig og lite å bekymre seg over. 0 Siter
Gjest Normalt eller ei? Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 Jeg tror dette er meget vanlig og lite å bekymre seg over. Tusen takk for hurtig svar. Jeg håper at du har gode juledager ) 0 Siter
Gjest sahoda Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 Jeg har en samboer som tenker som deg og anser han for å være helt normal 0 Siter
Gjest Yotoham Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Tusen takk for hurtig svar. Jeg håper at du har gode juledager ) Noen ganger syntes jeg synd på NHD.. life is a bitch and then you die... i mellom tiden må en gjøre det beste ut av livet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.