Gjest Trengerrådnå... Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Sønnen min har hatt høy feber i en uke. Fikk i dag påvist lungebetennelse. Han har ikke mye feber og har begynt behandling. Vi skal reise til syden på søndag. Nå viser det seg at min yngste har begynt å kaste opp. Hun har også feber, og vi skal reise om under to dager. Hva skal vi gjøre? Satse på at ungene er i fin form og fortsette å planlegge tur? Avlyse tur? Vil vi da få pengene igjen fra forsikringsselskapet? Vi er forsikret. Hvor friske bør ungene være? Kan vi i verste fall smitte mange ferieglade med både influensa og magesjau på flyet? Jeg er immari usikker...HJELP!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Onsdag1365380628 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Når det gjelder lungebetennelse er jo ikke dette smittsomt og jeg tenker at her må dere nesten vurdere allmenntilstanden. Småbarn blir fort friske og er oftest på bena lenge før en voksen hadde tenkt tanken. Jeg ville nok planlagt sydenturen som normalt uten å bekymret meg for verken smitte på fly eller sykdom på reisemålet. Angående oppkast og magesjau er dette et sjangsespill. Det kan jo være at småen har spist for mye gotteri og dermed fått vondt i magen. Uansett er han eller hun frisk nok til å reise på søndag. Om det dreier seg om en smittsom magesjau kan nok dere andre være smittet og man vet ikke når det eventuellt bryter ut. Å avlyse hele sydenturen pga oppkast noen dager i forveien hadde jeg ikke kommet til å gjort. Ville nok planlagt som normalt frem til avreise og heller da eventuellt avlyst. Om nødvendig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Når det gjelder lungebetennelse er jo ikke dette smittsomt og jeg tenker at her må dere nesten vurdere allmenntilstanden. Småbarn blir fort friske og er oftest på bena lenge før en voksen hadde tenkt tanken. Jeg ville nok planlagt sydenturen som normalt uten å bekymret meg for verken smitte på fly eller sykdom på reisemålet. Angående oppkast og magesjau er dette et sjangsespill. Det kan jo være at småen har spist for mye gotteri og dermed fått vondt i magen. Uansett er han eller hun frisk nok til å reise på søndag. Om det dreier seg om en smittsom magesjau kan nok dere andre være smittet og man vet ikke når det eventuellt bryter ut. Å avlyse hele sydenturen pga oppkast noen dager i forveien hadde jeg ikke kommet til å gjort. Ville nok planlagt som normalt frem til avreise og heller da eventuellt avlyst. Om nødvendig. Jeg er enig med deg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Det er ikke alle reiseforsikringer som dekker avbestilling, så sjekk dette først. De krever uansett en sykmelding for at dere skal få tilbake pengene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.