Gå til innhold

Hva tror dere?

Gjest oslo83

Anbefalte innlegg

1: min datter på 3,5 år fikk skøyter til jul, er ikke det litt tidlig med sånt? Noen med erfaring, vil en jente på 3,5 år klare å stå på skøyter og ikke minst ha noe glede av det?

2: en baby er født i oktober, er det greit å slenge på "takk for gaven når X ble født" bakpå julekortet og droppe et eget takkekort? på julekortet er det bilder av barnet og søskene til barnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1. Ja Norge trenger definitivt noen gode kunstløpersker, så inspirer henne til dette :). Hun er kanskje litt lita, men du vet tidlig krøkes osvosv.

2. Ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''1: min datter på 3,5 år fikk skøyter til jul, er ikke det litt tidlig med sånt? Noen med erfaring, vil en jente på 3,5 år klare å stå på skøyter og ikke minst ha noe glede av det?''

Hun vil helt sikkert ha glede av det. Skøyter er artig, og jo mindre de er jo raskere lærer de å finne balansen. Sønnen min var yngre enn det da han hadde skøyter på for første gang. Han har eldre søstre så han ville også ha skøyter på når de hadde det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt er det greit å takke for babygavene.

Jeg har hørt om andre med unger på samme alder som står på skøyter, men ikke prøvd selv. (Har datter på 3,5)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke litt sent å sende julekort 2.juledag? Uansett er det greit å slenge på takk-for-oppmerksomhet på et julekort.

jo det er litt sent ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. Ja, absolutt. Min gikk på vanlige skøyter første gang da han var 3,5 år.

2. Ja, det er helt ok, men som Onsdag lenger ned stusset også jeg over at det var litt sent med julekort nå, men bedre sent enn aldri:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Den ene datteren min gikk på skøyter da hun var 3 år. Min erfaring er at de lærer det straks de har lyst og tro på at de kan klare det. Sønnen min ga grei beskjed da han var 3 år om at skøyter skulle han gå på når han var 4 år, og det gjorde han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Ja, absolutt. Min gikk på vanlige skøyter første gang da han var 3,5 år.

2. Ja, det er helt ok, men som Onsdag lenger ned stusset også jeg over at det var litt sent med julekort nå, men bedre sent enn aldri:-)

hehe, ja det er jo det.. er bare snakk om et kort som er blitt glemt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja det er jo det.. er bare snakk om et kort som er blitt glemt ;)

Sånn kan det gå:-)

Kanskje dere bae holder "kontinentale vaner"? ;-) Fra en i Belgia får jeg nyttårskort, da det er det som er skikken der:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen barn på 3,5 kan storkose seg på skøyter, men trenger definitivt hjelp.

Jeg hadde absolutt ikke reagert på et "God jul, takk for barselsgaven"-kort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge jentene mine går på skøytekurs, minstealder for å være med er fire år, og da gjør det ingenting om de faktisk kan holde seg på beina når de starter på kurs, så 3,5 år kan gå helt fint det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min jente på 2,5 år har gått på skøyter i noen uker allerede. Og det går veldig bra!

Hun har to storesøstre som motivatorer - alt de gjør vil hun også gjøre. Så vi synes det er riktig at hun får lov til å prøve hvis hun vil. Hun står gjerne i 10-15 min, og det er selvsagt i orden.

Tror det er viktig at de føler seg trygge og ikke blir tvunget til det hvis de ikke vil. Kanskje 5 min første gang er nok. Og da godt støttet av mamma eller pappa. Neste gang kanskje hun orker litt lenger?

Bena blir nok fortere slitne og det må vi ta hensyn til. Ta det i hennes tempo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida, det er ikke tidlig. Mine gikk på skøyter fra de var tre år og det er ingen problem.

Ja, du kan slenge på takk for gava på julekortet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke litt sent å sende julekort 2.juledag? Uansett er det greit å slenge på takk-for-oppmerksomhet på et julekort.

Tja... personlig synes jeg det er hyggelig med kort uansett når det kommer, jeg ;) Hvis det er et hyggelig kort, da, vel å merke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...