Gjest oslo83 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 1: min datter på 3,5 år fikk skøyter til jul, er ikke det litt tidlig med sånt? Noen med erfaring, vil en jente på 3,5 år klare å stå på skøyter og ikke minst ha noe glede av det? 2: en baby er født i oktober, er det greit å slenge på "takk for gaven når X ble født" bakpå julekortet og droppe et eget takkekort? på julekortet er det bilder av barnet og søskene til barnet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Onsdag1365380628 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Er det ikke litt sent å sende julekort 2.juledag? Uansett er det greit å slenge på takk-for-oppmerksomhet på et julekort. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agree Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 1. Ja Norge trenger definitivt noen gode kunstløpersker, så inspirer henne til dette . Hun er kanskje litt lita, men du vet tidlig krøkes osvosv. 2. Ja 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 ''1: min datter på 3,5 år fikk skøyter til jul, er ikke det litt tidlig med sånt? Noen med erfaring, vil en jente på 3,5 år klare å stå på skøyter og ikke minst ha noe glede av det?'' Hun vil helt sikkert ha glede av det. Skøyter er artig, og jo mindre de er jo raskere lærer de å finne balansen. Sønnen min var yngre enn det da han hadde skøyter på for første gang. Han har eldre søstre så han ville også ha skøyter på når de hadde det :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Selvsagt er det greit å takke for babygavene. Jeg har hørt om andre med unger på samme alder som står på skøyter, men ikke prøvd selv. (Har datter på 3,5) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest oslo83 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Er det ikke litt sent å sende julekort 2.juledag? Uansett er det greit å slenge på takk-for-oppmerksomhet på et julekort. jo det er litt sent 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 1. Ja, absolutt. Min gikk på vanlige skøyter første gang da han var 3,5 år. 2. Ja, det er helt ok, men som Onsdag lenger ned stusset også jeg over at det var litt sent med julekort nå, men bedre sent enn aldri:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Den ene datteren min gikk på skøyter da hun var 3 år. Min erfaring er at de lærer det straks de har lyst og tro på at de kan klare det. Sønnen min ga grei beskjed da han var 3 år om at skøyter skulle han gå på når han var 4 år, og det gjorde han. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest oslo83 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 1. Ja, absolutt. Min gikk på vanlige skøyter første gang da han var 3,5 år. 2. Ja, det er helt ok, men som Onsdag lenger ned stusset også jeg over at det var litt sent med julekort nå, men bedre sent enn aldri:-) hehe, ja det er jo det.. er bare snakk om et kort som er blitt glemt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 hehe, ja det er jo det.. er bare snakk om et kort som er blitt glemt Sånn kan det gå:-) Kanskje dere bae holder "kontinentale vaner"? ;-) Fra en i Belgia får jeg nyttårskort, da det er det som er skikken der:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Noen barn på 3,5 kan storkose seg på skøyter, men trenger definitivt hjelp. Jeg hadde absolutt ikke reagert på et "God jul, takk for barselsgaven"-kort. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caprice Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Begge jentene mine går på skøytekurs, minstealder for å være med er fire år, og da gjør det ingenting om de faktisk kan holde seg på beina når de starter på kurs, så 3,5 år kan gå helt fint det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Min jente på 2,5 år har gått på skøyter i noen uker allerede. Og det går veldig bra! Hun har to storesøstre som motivatorer - alt de gjør vil hun også gjøre. Så vi synes det er riktig at hun får lov til å prøve hvis hun vil. Hun står gjerne i 10-15 min, og det er selvsagt i orden. Tror det er viktig at de føler seg trygge og ikke blir tvunget til det hvis de ikke vil. Kanskje 5 min første gang er nok. Og da godt støttet av mamma eller pappa. Neste gang kanskje hun orker litt lenger? Bena blir nok fortere slitne og det må vi ta hensyn til. Ta det i hennes tempo. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jamvold Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Det skal være et eget takkekort for babyen. Ofte er gavene så dyre at det fortjener giveren. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Neida, det er ikke tidlig. Mine gikk på skøyter fra de var tre år og det er ingen problem. Ja, du kan slenge på takk for gava på julekortet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fillolin Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Er det ikke litt sent å sende julekort 2.juledag? Uansett er det greit å slenge på takk-for-oppmerksomhet på et julekort. Tja... personlig synes jeg det er hyggelig med kort uansett når det kommer, jeg Hvis det er et hyggelig kort, da, vel å merke! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.