Gå til innhold

Quiz: Er latin gresk for deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

15 av 15 - superlett :)

15 rette her også. Enig i at den var lett.

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

13

• Faure

5

• SoriaMoria

4

• plommeblomst

2

Skrevet

9 av 15 - dette var visst ikke helt mitt område :P

Håpet på mer "vanlige" latinnske uttrykk, og ikke medisinske - da ville det nok gått litt bedre :)

Skrevet

Han er ikke slem med folk!

Takk, det er ikke min mening heller. Noen trenger å bli fortalt hva jeg synes er feil. At de bli fornærmet og aggressive over det er trist.

Gjest Milde måne
Skrevet

Takk, det er ikke min mening heller. Noen trenger å bli fortalt hva jeg synes er feil. At de bli fornærmet og aggressive over det er trist.

Ja,alle har jo sin mening og må få lov å ytre den : )

At noen tar det ille opp er ikke ditt problem!

Skrevet

Jøss jeg er imponert over latinkunnskapene til dolerne.

Jeg fikk 8 riktige og må innrømme at bortsett fra 3 av dem så gjettet jeg.

Skrevet

15 av 15, men melk har de ikke greie på?

Drit i melka oda, jeg har aldri drukket melk og ingen av ungene heller så jeg har egentlig aldri satt meg inn i melks gode og dårlige egenskaper.

Ost og brokkoli er tingen ;o)

Gjest onomatopotikon
Skrevet

Men du må da ikke legge ut en slik melding _uten_ å linke til selve quizen. Hvor finner jeg den?

Skrevet

Men du må da ikke legge ut en slik melding _uten_ å linke til selve quizen. Hvor finner jeg den?

se lenger ned - det står LINK i overskriften;-)

Gjest onomatopoetikon
Skrevet

se lenger ned - det står LINK i overskriften;-)

Takk :) Tråden var så lang at jeg fikk ikke med meg det. Hehe

Forøvrig vet jeg godt at det heter onomatopoetikon, men e-en på tataturet er beklageligvis ikke helt god, så iblant detter den ut, og når jeg da ikke ser over blir det bare sånn...

Skrevet

Wow,- 15 av 15... et par var vel ren flaks, noen kvalifiserte gjetninger,- resten visste jeg...

Men det var jo veldig anatomi-relatert,- hadde vært gøy med en mer variert en...

Skrevet

Takk :) Tråden var så lang at jeg fikk ikke med meg det. Hehe

Forøvrig vet jeg godt at det heter onomatopoetikon, men e-en på tataturet er beklageligvis ikke helt god, så iblant detter den ut, og når jeg da ikke ser over blir det bare sånn...

;-) Har hatt e-problemer jeg også;-)

Gjest onomatopoetikon
Skrevet

;-) Har hatt e-problemer jeg også;-)

Med det smiletegnet vet jeg ikke helt om det er slik at du ikke tror meg, eller om du faktisk har hatt det. Kanskje er det slik at e'en ofte blir treg først fordi den brukes så mye? Jaja, ikke vet jeg, men det er nå i alle fall sånn...

Skrevet

Med det smiletegnet vet jeg ikke helt om det er slik at du ikke tror meg, eller om du faktisk har hatt det. Kanskje er det slik at e'en ofte blir treg først fordi den brukes så mye? Jaja, ikke vet jeg, men det er nå i alle fall sånn...

Jeg har faktisk hatt det, og måtte bytte ut tastatur på laptopen pga det;-)

Skrevet

12 av 15 :-)

Var ikke helt sikre på alle, men hadde jo litt snøring da!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...