Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

16

• AneM1365380603

11

• candyqueen_83

4

• Hønemoren

2

Mest aktive i denne tråden

AneM1365380603

Jeg lærte det som liten, så jeg vet ingenting om hvordan det er å lære det som voksen. Jeg prøver å lære meg å bruke rockering, men det er visst endel øving som skal til.

Ungene bruker hjelm når de går på skøyter, så det er nok en fordel til å begynne med.

Jeg pleier å leie skøyer, men aner ikke hvilken type jeg får. Det er nå gøy uansett :)

Lettere å gå på hockeyskøyter enn kunstløp.

Attpåklatten min (jente) ville for mange år siden ha hockeyskøyter som sin bror som spilte ishockey. Hun ble flink til å gå på skøyter, men alle venninnene hadde jo kunstløpskøyter....., det ville hun også ha etterhvert. Det ble et par ganger det. Nå er hun snart 20 år og har i dag hatt sin årlige skøytetur med venninner i romjula og var innom sportsbutikken og kjøpte seg nye skøyter: hockeyskøyter. Var SÅ fornøyd i dag og sa at de er mye bedre å gå på enn kunstløp.

Lettere å gå på hockeyskøyter enn kunstløp.

Attpåklatten min (jente) ville for mange år siden ha hockeyskøyter som sin bror som spilte ishockey. Hun ble flink til å gå på skøyter, men alle venninnene hadde jo kunstløpskøyter....., det ville hun også ha etterhvert. Det ble et par ganger det. Nå er hun snart 20 år og har i dag hatt sin årlige skøytetur med venninner i romjula og var innom sportsbutikken og kjøpte seg nye skøyter: hockeyskøyter. Var SÅ fornøyd i dag og sa at de er mye bedre å gå på enn kunstløp.

*noterer ned; hockeyskøyter*

Takker!

Annonse

Jeg lærte det som liten, så jeg vet ingenting om hvordan det er å lære det som voksen. Jeg prøver å lære meg å bruke rockering, men det er visst endel øving som skal til.

Ungene bruker hjelm når de går på skøyter, så det er nok en fordel til å begynne med.

Jeg pleier å leie skøyer, men aner ikke hvilken type jeg får. Det er nå gøy uansett :)

Rrockering, det kan jeg!

*noterer; hjelm, går an å leie*

Takk skal du ha.

AneM1365380603

Det er viktig at rockeringen ikke er for lett. Da er det mye vanskeligere å få det til.

Det er litt vann i de to vi har, men kanskje jeg skal satse på en med skikkelig kvalitet. Den ene har allerede lekket ut alt vannet. Ungene fikk det i julegave. Rockeringene blir bukt langt mer enn jeg ville gjettet på forhånd :o) Både av store og små..

Annonse

AneM1365380603

Var litt raskt ute der med å si at jeg mestrer det, for det er årevis siden jeg prøvde å rocke... Og hvordan,, husker ikke.

Det var ei dame på nesten 60 år her i dag, og hun rocka som bare det. Både rundt livet og halsen. Artig å se på. Du har nok ikke glemt gamle kunster :o)

Det er litt vann i de to vi har, men kanskje jeg skal satse på en med skikkelig kvalitet. Den ene har allerede lekket ut alt vannet. Ungene fikk det i julegave. Rockeringene blir bukt langt mer enn jeg ville gjettet på forhånd :o) Både av store og små..

Da kjøper du denne: http://www.treningspartner.no/produktkategori/402_Rockering.aspx

Den koster litt, men gir veldig god trening og er veldig lett å bruke :)

Det var ei dame på nesten 60 år her i dag, og hun rocka som bare det. Både rundt livet og halsen. Artig å se på. Du har nok ikke glemt gamle kunster :o)

Hm. Hvis det dukker opp en rockering på min vei, skal jeg kaste meg over den og prøve igjen!

Da kjøper du denne: http://www.treningspartner.no/produktkategori/402_Rockering.aspx

Den koster litt, men gir veldig god trening og er veldig lett å bruke :)

hvorfor er alt treningsutstyr så dyrt, det lurer jeg på :-)

hvorfor er alt treningsutstyr så dyrt, det lurer jeg på :-)

Tja, det er ok fordi vi kjøper det uansett ;-)

Jeg synes ikke prisen på denne rockeringen er så voldsom. Den er mye mer solid og tyngre enn de vanlige rockeringene. Kan egentlig ikke sammenlignes....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...