cathlin Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Jeg har aldri prøvd å stå på skøyter, men hvordan er det? Er det vanskelig å lære seg? Er det mange forskjellige typer skøytesko? Har litt lyst til å prøve. Man trenger vel ikke mer utstyr en bare skøytene. Det er en fordel. 0 Siter
Faure Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Har ikke gått på skøyter siden jeg var 10 år, men jeg husker det var gøy! 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Jeg lærte det som liten, så jeg vet ingenting om hvordan det er å lære det som voksen. Jeg prøver å lære meg å bruke rockering, men det er visst endel øving som skal til. Ungene bruker hjelm når de går på skøyter, så det er nok en fordel til å begynne med. Jeg pleier å leie skøyer, men aner ikke hvilken type jeg får. Det er nå gøy uansett 0 Siter
Hønemoren Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Lettere å gå på hockeyskøyter enn kunstløp. Attpåklatten min (jente) ville for mange år siden ha hockeyskøyter som sin bror som spilte ishockey. Hun ble flink til å gå på skøyter, men alle venninnene hadde jo kunstløpskøyter....., det ville hun også ha etterhvert. Det ble et par ganger det. Nå er hun snart 20 år og har i dag hatt sin årlige skøytetur med venninner i romjula og var innom sportsbutikken og kjøpte seg nye skøyter: hockeyskøyter. Var SÅ fornøyd i dag og sa at de er mye bedre å gå på enn kunstløp. 0 Siter
cathlin Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Skrevet 27. desember 2008 Lettere å gå på hockeyskøyter enn kunstløp. Attpåklatten min (jente) ville for mange år siden ha hockeyskøyter som sin bror som spilte ishockey. Hun ble flink til å gå på skøyter, men alle venninnene hadde jo kunstløpskøyter....., det ville hun også ha etterhvert. Det ble et par ganger det. Nå er hun snart 20 år og har i dag hatt sin årlige skøytetur med venninner i romjula og var innom sportsbutikken og kjøpte seg nye skøyter: hockeyskøyter. Var SÅ fornøyd i dag og sa at de er mye bedre å gå på enn kunstløp. *noterer ned; hockeyskøyter* Takker! 0 Siter
cathlin Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Skrevet 27. desember 2008 Jeg lærte det som liten, så jeg vet ingenting om hvordan det er å lære det som voksen. Jeg prøver å lære meg å bruke rockering, men det er visst endel øving som skal til. Ungene bruker hjelm når de går på skøyter, så det er nok en fordel til å begynne med. Jeg pleier å leie skøyer, men aner ikke hvilken type jeg får. Det er nå gøy uansett Rrockering, det kan jeg! *noterer; hjelm, går an å leie* Takk skal du ha. 0 Siter
cathlin Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Skrevet 27. desember 2008 Skøyter og hjelm. Takker! 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Rrockering, det kan jeg! *noterer; hjelm, går an å leie* Takk skal du ha. Hva gjør du får å mestre rockeringen? Jeg får det bare ikke til 0 Siter
Gjest togli Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Hva gjør du får å mestre rockeringen? Jeg får det bare ikke til Det er viktig at rockeringen ikke er for lett. Da er det mye vanskeligere å få det til. 0 Siter
skal Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Sikkert ikke så vanskelig om du har en god balanse. Har du det ikke derimot... *mimrer om blåmerker* 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Det er viktig at rockeringen ikke er for lett. Da er det mye vanskeligere å få det til. Det er litt vann i de to vi har, men kanskje jeg skal satse på en med skikkelig kvalitet. Den ene har allerede lekket ut alt vannet. Ungene fikk det i julegave. Rockeringene blir bukt langt mer enn jeg ville gjettet på forhånd ) Både av store og små.. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Sikkert ikke så vanskelig om du har en god balanse. Har du det ikke derimot... *mimrer om blåmerker* He he. Mannen min er kun tilskuer etter et fall for noen år siden. 0 Siter
cathlin Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Skrevet 27. desember 2008 Hva gjør du får å mestre rockeringen? Jeg får det bare ikke til Var litt raskt ute der med å si at jeg mestrer det, for det er årevis siden jeg prøvde å rocke... Og hvordan,, husker ikke. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Var litt raskt ute der med å si at jeg mestrer det, for det er årevis siden jeg prøvde å rocke... Og hvordan,, husker ikke. Det var ei dame på nesten 60 år her i dag, og hun rocka som bare det. Både rundt livet og halsen. Artig å se på. Du har nok ikke glemt gamle kunster ) 0 Siter
cathlin Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Skrevet 27. desember 2008 Sikkert ikke så vanskelig om du har en god balanse. Har du det ikke derimot... *mimrer om blåmerker* Aha, blåmerker.. det har jeg ikke tatt med i beregningen. *noterer* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 Det er litt vann i de to vi har, men kanskje jeg skal satse på en med skikkelig kvalitet. Den ene har allerede lekket ut alt vannet. Ungene fikk det i julegave. Rockeringene blir bukt langt mer enn jeg ville gjettet på forhånd ) Både av store og små.. Da kjøper du denne: http://www.treningspartner.no/produktkategori/402_Rockering.aspx Den koster litt, men gir veldig god trening og er veldig lett å bruke 0 Siter
cathlin Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Skrevet 27. desember 2008 Det var ei dame på nesten 60 år her i dag, og hun rocka som bare det. Både rundt livet og halsen. Artig å se på. Du har nok ikke glemt gamle kunster ) Hm. Hvis det dukker opp en rockering på min vei, skal jeg kaste meg over den og prøve igjen! 0 Siter
cathlin Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Skrevet 27. desember 2008 Da kjøper du denne: http://www.treningspartner.no/produktkategori/402_Rockering.aspx Den koster litt, men gir veldig god trening og er veldig lett å bruke hvorfor er alt treningsutstyr så dyrt, det lurer jeg på :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 27. desember 2008 Skrevet 27. desember 2008 hvorfor er alt treningsutstyr så dyrt, det lurer jeg på :-) Tja, det er ok fordi vi kjøper det uansett ;-) Jeg synes ikke prisen på denne rockeringen er så voldsom. Den er mye mer solid og tyngre enn de vanlige rockeringene. Kan egentlig ikke sammenlignes.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.