Gå til innhold

HVA? Har en av fem amerikanere en PF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hvis så mange amerikanere har en pf, så må man nesten begynne å omdefinere normalitet. Hva er normal atferd, og hva er ikke det?

''hvis så mange amerikanere har en pf, så må man nesten begynne å omdefinere normalitet.''

Det er nok på høy tid ja.

''Hva er normal atferd, og hva er ikke det?''

Det er selvfølgelig et stort og vanskelig spørsmål, som det neppe finnes noe fasitsvar på, det vil også endre seg med tiden

Men, eg vil påstå at det _ikkje_ kan være normal adferd at så mange personer ønsket George Bush som president.

Annonse

Gjest Husjer ikke nicket nå

''hvis så mange amerikanere har en pf, så må man nesten begynne å omdefinere normalitet.''

Det er nok på høy tid ja.

''Hva er normal atferd, og hva er ikke det?''

Det er selvfølgelig et stort og vanskelig spørsmål, som det neppe finnes noe fasitsvar på, det vil også endre seg med tiden

Men, eg vil påstå at det _ikkje_ kan være normal adferd at så mange personer ønsket George Bush som president.

den biten med bush har jeg også undret over,at de har VALGT han!!

hvis så mange amerikanere har en pf, så må man nesten begynne å omdefinere normalitet. Hva er normal atferd, og hva er ikke det?

En ting er hva som er normalt, en annen ting er hva som er sunt.

Vi oppfostrer stadig flere usunne barn, og er stadig mer usunne selv. Det er en skremmende utvikling, og det blir nok mange personlighetsforstyrra mennesker både i vesten og andre steder etter hvert.

Med andre ord blir det usunne det normale, men det betyr ikke at vi kan gi det aksept.

Gjest lett lys blå

En ting er hva som er normalt, en annen ting er hva som er sunt.

Vi oppfostrer stadig flere usunne barn, og er stadig mer usunne selv. Det er en skremmende utvikling, og det blir nok mange personlighetsforstyrra mennesker både i vesten og andre steder etter hvert.

Med andre ord blir det usunne det normale, men det betyr ikke at vi kan gi det aksept.

Ja, se opp for de personlighetsforstyrra menneskene. Vi spiser nemlig dere normale til frokost.

Gjest tante ragna

se Supernanny på TV2 nå. Der er oppskriften på hvordan foreldre kan lage 4 PFere om de ikke hadde fått hjelp.

Stadig flere vestlige barn vokser opp uten grenser.

Hvilke PF'er kan sånne unger ende opp med? Jeg er tante til en sånn unge og det er desverre umulig å si ifra til foreldrene, de vil ikke høre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...