Gå til innhold

Jeg har kjøpt leker idag

cizz

Anbefalte innlegg

Jeg har vært ute og kjøpt leker til ungene mine i dag!

Skulle liksom tro at de hadde nok etter julaften, men det ble liksom ikke sånn i år.... Det lå både ski og akebrett under juletreet, men med en kombinasjon av barmark og is her vi bor er det ingen av delene som kan brukes. Ellers lå det ull, klær, bøker, sengetøy og 3 (!) matbokser til hver under treet. Fornuftige og ordentlige ting. Men jeg syns de burde ha noe nytt å leke med jeg, hadde liksom snakket litt om det på forhånd at kanskje det kom noen nye leker til jul, så jeg dro ut og kjøpte en litt "stor" ting de deler på og en litt mindre ting til hver i dag jeg da.

Var det kanskje veldig unødvendig..? Huff, det var kanskje det, men de ble jo så glade!! De er 2 og 4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest min mening om det

Når mitt barn var på den alderen var det plenty med leker under treet, og heller lite fornuftige ting. Det hørtes i overkant fornuftig ut det som du beretter lå under treet synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Tidligere år har jeg sett at ungene mine får ekstremt mye klær. Derfor sørger jeg for å kjøpe spennende leker til dem. Det er kun den eldste jeg kjøper klær til, for hun ønsker det.

I år som tidligere år fikk barna nesten bare myke pakker. De minste ble veldig glad for alt glitter og stæsj, men de har hatt masse glede av lekene jeg kjøpte også. Til neste år kan kanskje du også være bevisst på det :)

Jeg ser også at jeg er lei meg på ungenes vegne, mens de er kjempefornøyde. Så jeg har tatt meg kraftig sammen i og med at de er så glade for de få lekene de fikk. Jeg har ikke nevnt med et ord at det ble lite leker, og det har ikke de heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Også en mor

Jeg skjønner deg litt jeg da :)

En stor del av julens gavegleder er jo akkurat det å ende opp med noen leke de kanskje har ønsket seg og som er til å nyte hele romjulen og god tid etterpå :D

Så har dere misset litt og ikke kjøpt noe så er det jo en grei måte å gjøre det på.

Jeg har en god del større barn jeg da, men jeg passer alikavel på at det alltid er et eller annet under juletreet som er en "leke"

Mine fikk også en del klær i år, både fra meg og andre. Men det lå også høyt ønsket duppeditter under treet som underholder i lange baner :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...