Gå til innhold

Hva gjør dere disse dagene, ikke snø!!!

Gjest Bare inne i jula....

Anbefalte innlegg

Gjest Bare inne i jula....

Vi har liksom bare vært inne vi, og spilt wii og x box og slike ting (litt brettspill og da).

Men på denne tiden har vi alltid pleid å være ute ellers, med nye ski, skøyter og akebrett...

Nå er det ingen snø, kun et tynt lag med hvit is med småstein på... Og -10 grader.

Hva kan vi gjøre ute da? Gå tur i skogen kan vi jo, og tenne båk, men er det annet og? Kjeder meg litt om dagen og vi kunne trengt litt frisk luft!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har vært i skogen i dag og grillet på bål, kokt kaffe og kakao på stormkjøkken.

Kjempetrivelig, og kommer nok til å gjøre det mer iløpet av de neste dagene.

Nå skal vi på hytta og der er det bare skog da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere bor i Oslo, er det trygg is på Sognsvann. Vi var der i dag og det var mange barnefamlier der i dag.

En annen mulighet er Skøytebanen i Frognerparken og i Spikersuppa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gikk tur i går vi langs en elv og matet ender. Så spiste vi pizza på en resturant etter turen. Var ganske så kaldt og litt langst for lillemann og gå. Det var godt med litt luft. ellers har vi hatt besøk eller vært på besøk. I dag får vi besøk av oldemor og tante (min mormor og søster). :) I morgen skal vi kjøpe skøyter og prøve dem hvis vi får tak i.. Ellers har jeg lovt vi skal ned på skolen og prøve den radiostyrte bilen han fikk til jul. Er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gikk tur i går vi langs en elv og matet ender. Så spiste vi pizza på en resturant etter turen. Var ganske så kaldt og litt langst for lillemann og gå. Det var godt med litt luft. ellers har vi hatt besøk eller vært på besøk. I dag får vi besøk av oldemor og tante (min mormor og søster). :) I morgen skal vi kjøpe skøyter og prøve dem hvis vi får tak i.. Ellers har jeg lovt vi skal ned på skolen og prøve den radiostyrte bilen han fikk til jul. Er en

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mye inneleker på litt større barn

Vi har sjelden snø for tiden her vi bor da så vi har nesten sluttet å legge vinterleker under juletreet. Det kjøper vi siden hvis været er der :)

Vi har også vært mye inne, det går på spill og tv.

Vi skal en tur på hytta og være der på dagtid og grille pølser og greier. Tenkte på å ta med hunden og katten også.

Så skal vi til svigemor en dag og spise.

Så bør vi vel prøve å få kommet oss ut litt utenom også.

Men det blir mye innesitting, må innrømme det altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere bor i Oslo, er det trygg is på Sognsvann. Vi var der i dag og det var mange barnefamlier der i dag.

En annen mulighet er Skøytebanen i Frognerparken og i Spikersuppa.

Det er flott is på Østensjøvannet også. og det er helt gratis :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...