Hushjelpen Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Har så lyst å finne på noe gøy jeg... Hva/hvor skal dere og skal dere noe gøy? Hva spiser dere? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Vi skal på hytta vår langt inni skogen. Reiser på mandag og blir der hele uka. Vi er antagelig helt alene i hele skogen der. på nyttårsaften spiser vi stek. Om det er så veldig artig vet jeg ikke. Men utrolig trivelig iallefall :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Vi skal på hytta (gubben, lillemann og jeg) til faren min og kona. Vi spiser det vi får, pleier å være god mat å få der Så b lir det vel noe godt å drikke til maten, kaker og godis.. Blir deilig med en stille aften med koselig selskap. Vi ligger over til første dag. Guttungen er livredd fyrverkeri, så håper vi slipper det rett utenfor hytta, men det er uansettt tvilsomt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg skal sitte hjemme alene mens ungene sover og gubben er på jobb. Blir en helt vanlig middag. Laks, kanskje. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faure Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Noe gøy? Man kun ha det gøy når man er full, men er det gøy da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liker det stille og rolig jeg Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Vi blir nok hjemme, vi er to voksne og to større barn. Det blir stille og rolig, tv, kos. Tenkte jeg skulle lage til en rådyrstek 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg aner ikke hva vi skal, bare være hjemme, kose oss med god mat og godis og kanskje fyre av noe bakkefyrverkeri utpå kvelden? I fjor hadde svigerinne et opplegg, men ettersom mine to også er hos oss i år vil det blir innmari trangt med sanme opplegg i år.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Stille og rolig feiring med to familier i nabolaget, både barn og voksne. Vi lager litt hver til et stort tapasbord. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cizz Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg skal jobbe fra 09-12. På kvelden skal vi være hjemme "alene", oss to voksne og to små på 2 og 4. Orker ikke drasse dem med meg noe sted, de er nok begge i seng åtte etter litt stjerneskudd osv, så da blir det sambo og meg som skal kose oss sammen. Vi skal spise kalkun med alt deilig tilbehør (har jo middag i tre dager etterpå også da, men godt er det jo!), og kommer nok til å sprette en flaske champagne. Gøy nok i massevis! Hadde gjerne tatt i mot gjester, men alt av familie er på en annen kant av landet, og alle vennene våre er i samme situasjon som oss med små barn som man ikke alltid orker å flytte rundt på etter at de har sovnet. Akkurat det var litt lettere når de var mindre, og blir det sikkert igjen når de blir litt større:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Vi skal besøke noen på ei hytta på fjellet. Nyttårsaften spiser vi varm og kalkun. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Vi skal besøke noen på ei hytta på fjellet. Nyttårsaften spiser vi varm og kalkun. Varm _og_ kalkun ja? Hmm dette var noe nytt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Varm _og_ kalkun ja? Hmm dette var noe nytt Et gammelt KLM-uttrykk;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Et gammelt KLM-uttrykk;-) Aha 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blésha Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Skal være hjemme i år også vi. Kan hende vi får besøk av en god venn av oss da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 ''Hva/hvor skal dere og skal dere noe gøy?'' Om det ikkje skjer et mirakel så skal eg være hjemme. Hvis eg fortsatt har min nærmeste familie på besøk så prøver vi å lage en koselig kveld med stearinlys, fyr på peisen o.l., og litt stjerneskudd til minstejenta. Er eg aleine så "driter eg i hele nyttårsafta" og bare slapper ev. ''Hva spiser dere?'' Rart spørsmål! Pinnekjøtt så klart. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemoren Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg skal til sønnen min, han og samboeren har invitert til familieselskap og det blir nok koselig. Barn og barnebarn rundt meg på årets siste kveld blir hyggelig. De skal servere kalkun. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hjem til mamma:o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EvyM Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Vi skal ha besøk av 3 familier - blir 8 voksne og 9 unger i alderen 0-8 år. Tenkte å servere pinnekjøtt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Milde måne Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Vi skal ha besøk av 3 familier - blir 8 voksne og 9 unger i alderen 0-8 år. Tenkte å servere pinnekjøtt. Vi skal til svigers og der blir det pinnekjøtt : ) Får det travel du da med så mange å servere,gleder meg til å bli servert jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EvyM Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Vi skal til svigers og der blir det pinnekjøtt : ) Får det travel du da med så mange å servere,gleder meg til å bli servert jeg. Litt travelt ja - men vi går på rundgang så det blir bare hvert 3 eller 4 år... :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.