Gå til innhold

Hva skal dere på Nyttårsaften?

Hushjelpen

Anbefalte innlegg

Gjest Milde måne

Litt travelt ja - men vi går på rundgang så det blir bare hvert 3 eller 4 år... :-)

Godt det : )

Er jo koselig å lage mat og servere også da,men best å kunne lene seg tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Shira :o)

Planen er foreløpig at noen venner skal til oss å spise middag. De stiller med kalkun, jeg med resten. Vi har alle barnefri, så det blir vin og skravling. Muligens at vi hører med noen andre om de vil komme en tur utpå kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får et vennepar på besøk, som har en jente på samme alder som minstefrøkna mi. Det blir helt sikkert kjempekoselig!

Planen er tapas, men jeg er ikke helt sikker ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal besøke noen på ei hytta på fjellet. Nyttårsaften spiser vi varm og kalkun.

Minner meg om en vi hadde på middag hjemme da jeg var i tenårene. Han hadde skrevet en ode til kalkunen vi serverte, og startet med 'O kalde kun'...

KLM er fantastiske, helt utrolig hvordan humor kan være like bra etter 30 år. Men dette har vi sagt til hverandre før, tror jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest godt nyttår !!!!

Da trer vi, 2 voksne og 2 barn, på oss joggebuksene etter dusjen på morgenen, så labber i rundt i den hele dagen. Utpå ettermiddagen setter jeg frem julepålegget vårt, samt lager litt til, eggerøre o.l., så varmer jeg opp rundstykkene fra Hatting. Naboene, 2 voksne og 2 barn, kommer da til oss, også ikledd joggeklæra sine, for vi skal spise å kose oss, ingen klær skal stramme noen steder, først spiser vi mat, så dessert, så settes godterier fram, og så skal kvelden nyyyyytes :)

Klokken 12 pakker i oss inn i ullsokker, kåper, votter og luer å går ut å ser på alle rakettene, før vi drar inn, rydder av bordene, jager naboene hjem :), før vi finner senga å legger oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner meg om en vi hadde på middag hjemme da jeg var i tenårene. Han hadde skrevet en ode til kalkunen vi serverte, og startet med 'O kalde kun'...

KLM er fantastiske, helt utrolig hvordan humor kan være like bra etter 30 år. Men dette har vi sagt til hverandre før, tror jeg :-)

:-) Junior og jeg så forresten på et minneprogram om Trond Kirkvaag som gikk i reprise nå i romjula. Litt senere skulle jeg se på et opptak av "med lisens til å sende" eller hva det heter, der vi så et lite glimt av _Rolf_ Kirkvaag fra 60-tallet, uten at noe navn ble nevnt. Da sa junior: "Er det også Trond Kirkvaag?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:-) Junior og jeg så forresten på et minneprogram om Trond Kirkvaag som gikk i reprise nå i romjula. Litt senere skulle jeg se på et opptak av "med lisens til å sende" eller hva det heter, der vi så et lite glimt av _Rolf_ Kirkvaag fra 60-tallet, uten at noe navn ble nevnt. Da sa junior: "Er det også Trond Kirkvaag?"

Jeg så også programmet om Trond Kirkvåg, men uff' hvor humoren har forandret seg siden den gang! Ingen ting var morsomt lengre! Syns å huske at jeg syns de (KLM) var kjempemorsomme, men nå zappa jeg kjapt over på andre kanaler... (For mye skli på bananskallhumor bl.a.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...