Gå til innhold

12åring

Gjest pocket 72

Anbefalte innlegg

Gjest pocket 72

Heisann...Til dere med barn i samme alder...lurer litt på når legge tiden er for deres barn..både hverdag og helligdag. Sliter litt med å få hu i seng...

Takk på forhånd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pocket 72

13-åringen legger seg mellom 2130 og 2200 i hverdagene. I helgene mellom 2300 og midnatt.

takk...min legger seg ufrivillig 30 min senere enn din...noe som jeg synes er for sent..men vanskelig å snu dette. Hun legger seg noen ganger tideliger om hun er trøtt nok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

takk...min legger seg ufrivillig 30 min senere enn din...noe som jeg synes er for sent..men vanskelig å snu dette. Hun legger seg noen ganger tideliger om hun er trøtt nok...

Jeg ville sett på om hun uthvilt om morgenen også. Min datter er ganske treg om morgenen, så hun får ikke lenger våkentid i ukedagene.

Jeg kjenner ei på 12 år som legger seg samtidig med min datter, og hun er en solstråle om morgenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag1365380628

Min datter legger seg mellom 21.30 og 22.30 på hverdagene. Hun har ikke fast leggetid, men kjenner selv at hun er trøtt. Hun er alene hjemme på morgenen og har selv ansvaret for å komme seg opp i rett tid. Hun kommer alltid tidsnok på skolen så jeg regner medat hun får nok søvn. I helgene er hun oppe så lenge hun vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Min datter legger seg mellom 21.30 og 22.30 på hverdagene. Hun har ikke fast leggetid, men kjenner selv at hun er trøtt. Hun er alene hjemme på morgenen og har selv ansvaret for å komme seg opp i rett tid. Hun kommer alltid tidsnok på skolen så jeg regner medat hun får nok søvn. I helgene er hun oppe så lenge hun vil.

''I helgene er hun oppe så lenge hun vil.''

Det ville ikke fungert her. De to eldste fikk spille monopol så lenge de ville her en natt. Kl 06 våknet vi av støy, og da var de fremdeles ikke i seng, he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 4 uker senere...

Datteren min på 12 1/2 legger seg vel egentlig når hun har lyst når det er ferie osv.

Skoledager legger hun seg ca 23. :)

Når er ho opp om morran?

Min 12 åring må legge seg senest 21.30, ellers er ho pudding om morran :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...