Gjest sluttslutt Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Jeg lurer på dette. Når man sliter med at energien forsvinner, sånn som hos meg. Og i perioder kommer det voldsomt mye energi. Kan denne mannen kanskje fordele energien min så jeg ikke bruker meg opp? 0 Siter
Rith Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Jeg tror på Snåsamannen, men kan ikke svare deg på resten av spørsmålene dine. 0 Siter
Gjest Lovelene Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Ja, jeg har selv besøkt ham og har kjent hans varme hender. Det er veldig mulig at han ville kunne hjulpet deg, men nå er han jo veldig gammel da, og har egentlig sluttet med healing, men tar jo imot folk som trenger hjelp veldig, feks mennesker med uhelbredelig kreft. Når jeg ser avisoverskriftene om han nå, etter at boka kom ut, blir jeg litt trist og tenker litt på når de skal la ham få være i fred. Det finnes nok sikkert flere i norge med helbredende krefter lik hans. Men han er ekte da, har aldri tatt i mot betalig, man gir gaver og gir det man føler man har råd til. Jeg hadde det vanskelig økonomisk på den tiden og ga vel en femti lapp. Jeg ble ikke helbredet av ham men fikk gode råd som jeg enda husker veldig godt og overholder. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Ja, jeg tror på evnene hans. Kan ikke annet, siden jeg har en mann med evner i samme retning. Jeg tviler på at mannen min kan helberede (heldigvis har han ikke fått sjansen til å prøve ut akkurat det), men han kan iallefall fjerne smerte fra mage og hode. Drømmen min er at man kan forske på dette. Mannen min er den fødte realist, så han mener det MÅ finnes en logisk forklaring. Ikke vet jeg... 0 Siter
Gjest Milde måne Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Har tro på han ja,han er nok en av dem som er seriøs : ) Han kan sikkert hjelpe men leste en plass at han ikke tar imot flere. 0 Siter
Gjest Näckrosa Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Ja, jeg tror på Snåsa-mannen! 0 Siter
Gjest agree Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Jeg vet i hvertfall at healing kan gi energi og gjøre deg mer avbalansert. Det kan også yoga/meditasjon gjøre. 0 Siter
Gjest plingpling Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Ja, jeg har selv besøkt ham og har kjent hans varme hender. Det er veldig mulig at han ville kunne hjulpet deg, men nå er han jo veldig gammel da, og har egentlig sluttet med healing, men tar jo imot folk som trenger hjelp veldig, feks mennesker med uhelbredelig kreft. Når jeg ser avisoverskriftene om han nå, etter at boka kom ut, blir jeg litt trist og tenker litt på når de skal la ham få være i fred. Det finnes nok sikkert flere i norge med helbredende krefter lik hans. Men han er ekte da, har aldri tatt i mot betalig, man gir gaver og gir det man føler man har råd til. Jeg hadde det vanskelig økonomisk på den tiden og ga vel en femti lapp. Jeg ble ikke helbredet av ham men fikk gode råd som jeg enda husker veldig godt og overholder. ''Når jeg ser avisoverskriftene om han nå, etter at boka kom ut, blir jeg litt trist og tenker litt på når de skal la ham få være i fred.'' Dette tror jeg denne mannen vet å styre/kontrollere selv. "Det finnes nok sikkert flere i norge med helbredende krefter lik hans. Men han er ekte da, har aldri tatt i mot betalig, man gir gaver og gir det man føler man har råd til. Jeg hadde det vanskelig økonomisk på den tiden og ga vel en femti lapp.'' Jeg synes gaver og gi det man føler for er å betrakte som betaling jeg da. I tillegg kalles det svart arbeid. 0 Siter
Gjest BipolarII...jeg visst Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 For meg er ikke "tror" det rette ordet. Men han virker absolutt som en stor menneskekjenner, han har en slags autoritet som gjør at en lytter til det han har å si. I utgangspunktet har jeg beina godt planta på jorda og realistisk orientert. Likevel det _er:_ noe med denne mannen. Han _gjør_ et eller annet med folk så de føler seg hjulpet. Alt for mange forteller om opplevelser med han uavhengig av hverandre. De forteller om en stor varme som brer seg, at vondter blir mindre eller borte, at han ser og sier informasjon han ikke kan vite noe om tar kontakt med folk når de tenker på han etc. At han henviser folk til legestanden viser også at han ikke er en sjarlatan. Han har ikke villet ha noen penger for å ta imot folk som konsulterer han. I så måte har han ikke hatt noen fordeler av å jobbe dobbelt og ta seg ut på den måten. Historien om får vel kanskje en del av oss skeptikere til å tvile. Kanskje finnes det noe mer mellom himmel og jord. Det er i hvert fall et eller annet med Snåsamannen. Og ja, jeg kan ikke si mannen er noen bløff. 0 Siter
Gjest ekte healere tror jeg på:) Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 ''Når jeg ser avisoverskriftene om han nå, etter at boka kom ut, blir jeg litt trist og tenker litt på når de skal la ham få være i fred.'' Dette tror jeg denne mannen vet å styre/kontrollere selv. "Det finnes nok sikkert flere i norge med helbredende krefter lik hans. Men han er ekte da, har aldri tatt i mot betalig, man gir gaver og gir det man føler man har råd til. Jeg hadde det vanskelig økonomisk på den tiden og ga vel en femti lapp.'' Jeg synes gaver og gi det man føler for er å betrakte som betaling jeg da. I tillegg kalles det svart arbeid. svart arbeid er vel å ta i!selv kjenner jeg til en slags "hobby -healer" for meg mine nærmeste,men dette regner jeg da ikke som jobb,men som en tjeneste:) hun det gjelder får lønna si på vanlig arbeid.tror ikke hun en gang har lov å kalle seg offisiell healer,så det er merkelig å skulle betale skatt for en evne man har.om hun får noe tilbake iblant i form av gaver vet jeg lite om.meg tar hun gratis:) 0 Siter
Gjest plingpling Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 svart arbeid er vel å ta i!selv kjenner jeg til en slags "hobby -healer" for meg mine nærmeste,men dette regner jeg da ikke som jobb,men som en tjeneste:) hun det gjelder får lønna si på vanlig arbeid.tror ikke hun en gang har lov å kalle seg offisiell healer,så det er merkelig å skulle betale skatt for en evne man har.om hun får noe tilbake iblant i form av gaver vet jeg lite om.meg tar hun gratis:) Det er din definisjon. Svart arbeid er å motta penger for arbeid/tjenester uten å skatte av det, selv om det er en biinntekt. Om man har rett til å kalle seg blir rimelig søkt i forhold til om man skal skatte eller ikke. Praktiserer man mot betaling skal man skatte. Derfor synes jeg at man skal kalle en spade en spade. Jeg benytter selv en healer som av og til får en 200-lapp, andre ganger ingenting. Han driver med dette 3 ganger i uken på kveldstid. Bonde er hans yrke. Han jobber svart uansett om jeg synes han er snill og grei eller ikke. Og jeg betaler svart! 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Ja, jeg tror på Snåsa-mannen, men om han kan hjelpe deg vet jeg ikke. 0 Siter
Gjest ekte healere tror jeg på Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Det er din definisjon. Svart arbeid er å motta penger for arbeid/tjenester uten å skatte av det, selv om det er en biinntekt. Om man har rett til å kalle seg blir rimelig søkt i forhold til om man skal skatte eller ikke. Praktiserer man mot betaling skal man skatte. Derfor synes jeg at man skal kalle en spade en spade. Jeg benytter selv en healer som av og til får en 200-lapp, andre ganger ingenting. Han driver med dette 3 ganger i uken på kveldstid. Bonde er hans yrke. Han jobber svart uansett om jeg synes han er snill og grei eller ikke. Og jeg betaler svart! ja,men hun jeg snakker om får INGENTING i betaling!hvis du klipper plenen til naboen gratis,skal du da skatte av en inntekt du ikke har,men som du teortetisk sett kunne hatt?? 0 Siter
double Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 ''Tror dere på Snåsa-mannen?'' Næh.. 0 Siter
Gjest plingpling Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 svart arbeid er vel å ta i!selv kjenner jeg til en slags "hobby -healer" for meg mine nærmeste,men dette regner jeg da ikke som jobb,men som en tjeneste:) hun det gjelder får lønna si på vanlig arbeid.tror ikke hun en gang har lov å kalle seg offisiell healer,så det er merkelig å skulle betale skatt for en evne man har.om hun får noe tilbake iblant i form av gaver vet jeg lite om.meg tar hun gratis:) Du sier at svart arbeid som jeg betegner at Snåsamannen har utført i Lovelenes tilfelle er å overdrive. Jeg er der i diskusjonen, ikke i om noen klipper plenen til naboen for å være grei! Arbeid/tjenester utført mot betaling skal beskattes! Hvorfor du ramla inn og begynner å snakke om en bekjent som healer, men ikke tar betalt og hva dette har med saken å gjøre vet jeg faktisk ikke? Snåsamannen jobber svart hvis han tar i mot penger for det han gjør. 0 Siter
Gjest JK! Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Du sier at svart arbeid som jeg betegner at Snåsamannen har utført i Lovelenes tilfelle er å overdrive. Jeg er der i diskusjonen, ikke i om noen klipper plenen til naboen for å være grei! Arbeid/tjenester utført mot betaling skal beskattes! Hvorfor du ramla inn og begynner å snakke om en bekjent som healer, men ikke tar betalt og hva dette har med saken å gjøre vet jeg faktisk ikke? Snåsamannen jobber svart hvis han tar i mot penger for det han gjør. så ikke svar da,verre er det vel ikke! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Han har eg aldri hørt om. Men utifra svarene her så kan det tde på at han driver med en eller annen form for healing, eg stiller meg i utgangspunktet litt avventende til det der, sjøl om eg har testa det eg og. Det er derimot betenkelig at så mange tror på en villt fremmed kar fra Snåsa, mens nesten ingen tror på Julenissen lengre... Høyst betenkelig spør dere meg! 0 Siter
Gjest Lovelene Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 ''Når jeg ser avisoverskriftene om han nå, etter at boka kom ut, blir jeg litt trist og tenker litt på når de skal la ham få være i fred.'' Dette tror jeg denne mannen vet å styre/kontrollere selv. "Det finnes nok sikkert flere i norge med helbredende krefter lik hans. Men han er ekte da, har aldri tatt i mot betalig, man gir gaver og gir det man føler man har råd til. Jeg hadde det vanskelig økonomisk på den tiden og ga vel en femti lapp.'' Jeg synes gaver og gi det man føler for er å betrakte som betaling jeg da. I tillegg kalles det svart arbeid. Det var da veldig da... Yes sir, thank you sir! 0 Siter
Gjest plingpling Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 så ikke svar da,verre er det vel ikke! Og du prater om? Jeg svarer da hvem jeg måtte ønske. At jeg og den jeg snakker med snakker forbi hverandre er vel ikke ditt problem? Hvorfor kommer du inn med en utrivelig tone i vår samtale? 0 Siter
Gjest plingpling Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Det var da veldig da... Yes sir, thank you sir! Saklig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.