Gjest skattebetaler Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Du sier at svart arbeid som jeg betegner at Snåsamannen har utført i Lovelenes tilfelle er å overdrive. Jeg er der i diskusjonen, ikke i om noen klipper plenen til naboen for å være grei! Arbeid/tjenester utført mot betaling skal beskattes! Hvorfor du ramla inn og begynner å snakke om en bekjent som healer, men ikke tar betalt og hva dette har med saken å gjøre vet jeg faktisk ikke? Snåsamannen jobber svart hvis han tar i mot penger for det han gjør. Man har lov til å jobbe for en tusenlapp fra en enkelt "arbeidsgiver" uten å skatte av det, så sånn sett har han ikke gjort noe galt. 0 Siter
Gjest plingpling Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Man har lov til å jobbe for en tusenlapp fra en enkelt "arbeidsgiver" uten å skatte av det, så sånn sett har han ikke gjort noe galt. Vel nå kan ikke pasienter som oppsøker han betraktes som arbeidsgivere og han som arbeidstaker. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Godt gjort å ikke ha hørt om mannen tatt i betraktning all pressedekning siste måned. Leser du ikke aviser eller ser tv? ''Leser du ikke aviser eller ser tv?'' Minimalt! Går eg glipp av noe da, tror du? 0 Siter
Gjest synes ikke du går glipp av stort jeg da Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 ''Leser du ikke aviser eller ser tv?'' Minimalt! Går eg glipp av noe da, tror du? lite...mya av det samma 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 lite...mya av det samma Det var det eg tenkte! 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 ''Leser du ikke aviser eller ser tv?'' Minimalt! Går eg glipp av noe da, tror du? Neppe. 0 Siter
willow Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 ja. har hatt kjennskap til ham i over ti år, og ja, jeg mener han er god for det han sier han kan, og vet andre som har erfart han er det. har selv møtt mennesker som sier de kan ting, men hvor erfaringa mi tilsier at de ikke gjør det (da de ikke klarer å "fikse meg"). så jo, er ikke alle som kan, men snåsakailln kan. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.