AAA Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hei! Storesøster blir 7 år i begynnelsen av januar, og ønsker seg (og trenger!) ny sykkel. Hun har en sånn vanlig småbarnssykkel der støttejulene er tatt av nå, og har lyst på "stor jente" sykkel - Med gir! Og den skal ikke være rosa. Det er jo kjempebarnslig. ;-) Hun er ikke så stor, bare ca 112 cm, det begrenser utvalget en smule. Så er det noen som har en å anbefale? Har ikke så lyst å svi av noe særlig mer enn 2000 kr på sykkelen. Den skal brukes til bysykling, kosesykling og lokal tursykling rundt her vi bor. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Det er kanskje litt vanskelig å få tak i akkurat i rakettsalget? ;-) Men du får mange fine sykkeltyper/merker for 2000 kr i 20" størrelse, i mars/april. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg ville sett på finn.no. I den alderen holder ikke en sykkel mer enn en sesong eller to uansett. Mine har og har hatt flere sykler kjøpt på finn og de har vært kjempefornøyde. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Vi så en knalltøff jentesykkel med gear da 5-åringen skulle ha sykkel. Vi valgte en sykkel som var hakket mindre i og med at hun nylig hadde lært å sykle uten støttehjul. Jeg tror sykkelen var hos G-sport, og den kosta muligens 1699,-. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg ville sett på finn.no. I den alderen holder ikke en sykkel mer enn en sesong eller to uansett. Mine har og har hatt flere sykler kjøpt på finn og de har vært kjempefornøyde. God ide. Det skal jeg jammen gjøre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg ville sett på finn.no. I den alderen holder ikke en sykkel mer enn en sesong eller to uansett. Mine har og har hatt flere sykler kjøpt på finn og de har vært kjempefornøyde. Sykkel i boks. Dvs hvis den er i nærheten av så OK som det som det står i annonsen, skal se den i morgen. Og det til en tredjedel av nypris. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Sykkel i boks. Dvs hvis den er i nærheten av så OK som det som det står i annonsen, skal se den i morgen. Og det til en tredjedel av nypris. :-) Så bra!!!! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ban Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Så fint at du fant sykkel:o) Hei forresten og godt nytt år! Håper alt står bra til med dere. Her er alt bedre for hver dag som går. Siden vi har akkurat like høye barn på samme alder med samme behov for å holde seg unna rosa sykkel, så lurer jeg på hva du fant? Vi skal kjøpe til våren. Hun er så lett at jeg synes det er vanskelig å finne en sykkel som ikke er altfor tung også. klem 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 Så fint at du fant sykkel:o) Hei forresten og godt nytt år! Håper alt står bra til med dere. Her er alt bedre for hver dag som går. Siden vi har akkurat like høye barn på samme alder med samme behov for å holde seg unna rosa sykkel, så lurer jeg på hva du fant? Vi skal kjøpe til våren. Hun er så lett at jeg synes det er vanskelig å finne en sykkel som ikke er altfor tung også. klem Hei du! Og vel overstått jul! :-) Godt at dere har det bra, det har vi også. Det er travle dager, men gode dager også. Har vært hjemme i jula, og får besøk av (les: storinnrykk) svigerfamilie i morgen. Sykkelen ja... Det er en sånn http://www.dbs.no/sykler/junior/208. Men ikke rosa, den er sølv og rød. Godt nyttår til deg og dine! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.