Gå til innhold

einsam

Gjest konstantium not

Anbefalte innlegg

Gjest konstantium not
Skrevet

lever aleine, jobber ikkje, har få venner. Slitt psykisk lenge. Men lyst å forandre på det no. Nokon forslag til ting ein kan gjere? Er fantasilaus for tida:(

Videoannonse
Annonse
sort som natta
Skrevet

har du noen interesser du kan videreutvikle,og som kanskje fører noe sosialt med seg?kurs du ønsker gå på?

er stort sett i samme situasjon som deg,men har funnet meg venner via mine interesser(det var ikke lett,for jeg slet sosialt,men nå er dte på rett vei)

lykke til:)

håper andre kan komme med andre,nyttige råd:)

Gjest konstantium not
Skrevet

har du noen interesser du kan videreutvikle,og som kanskje fører noe sosialt med seg?kurs du ønsker gå på?

er stort sett i samme situasjon som deg,men har funnet meg venner via mine interesser(det var ikke lett,for jeg slet sosialt,men nå er dte på rett vei)

lykke til:)

håper andre kan komme med andre,nyttige råd:)

Takk, takk:) Eg har nokon interesser,har sjekka om kurs her på stedet, men finn ikkje noko..eg synes det er vanskelig å melde seg inn i foreningar, sidan dei fleste kjenner kvarandre der..men sånne nybegynnerkurs kan vere ein muligheit..fint å høre at det går litt betre for deg,og at det er mogleg;)

sort som natta
Skrevet

Takk, takk:) Eg har nokon interesser,har sjekka om kurs her på stedet, men finn ikkje noko..eg synes det er vanskelig å melde seg inn i foreningar, sidan dei fleste kjenner kvarandre der..men sånne nybegynnerkurs kan vere ein muligheit..fint å høre at det går litt betre for deg,og at det er mogleg;)

ja,ikke gi opp:) et nybegynner-kurs er kanskje tingen ja:) har selv opplevd det å starte på kurs der alle kjenner alle,utenom meg,og følt meg utenfor.men jeg ga ikke opp,og etterhvert så har det ordnet seg:)

Gjest konstantium not
Skrevet

ja,ikke gi opp:) et nybegynner-kurs er kanskje tingen ja:) har selv opplevd det å starte på kurs der alle kjenner alle,utenom meg,og følt meg utenfor.men jeg ga ikke opp,og etterhvert så har det ordnet seg:)

Du er flink ;) Ein må ikkje gi opp! Ser på kurs no, og vurderar å melde meg opp til eit "tilfeldig" kurs bare for å bli kjent med nokon, å ha noko å gjere. Eg likar kunst-ting,men var ikkje noko om det her.Men startar andre kurs! - hvis eg tør..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...