waxo Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Har skjønt at du jobber på bibliotek. I disse juletider tenkte ikke far i huset seg helt om og lånte en film, den har bare 7 dager lånetid og skulle egentlig leveres på torsdag. Nå reiser vi på hytta og får ikke levert den før tirsdag om drøyt en uke. Blir man halshugget for det? Hvis biblioteket har lukket postkasse, er det greit å levere der tror du? Eller er det like greit å vente....? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Neida, du blir ikke halshugget. ) Hos oss har vi ikke forfall på noe i disse to juleukene og har dermed 2 ukers lånetid på filmer nå, men dette er vel neppe noe som gjelder hele landet. Hvis du har tid kan du jo ringe biblioteket i morra og be om å få utvidet lånetid til dere er hjemme igjen, det hadde ikke vært noe problem hos oss i alle fall. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 Neida, du blir ikke halshugget. ) Hos oss har vi ikke forfall på noe i disse to juleukene og har dermed 2 ukers lånetid på filmer nå, men dette er vel neppe noe som gjelder hele landet. Hvis du har tid kan du jo ringe biblioteket i morra og be om å få utvidet lånetid til dere er hjemme igjen, det hadde ikke vært noe problem hos oss i alle fall. ) Du er jammen rask :-))) Tusen takk for raskt svar. Skal se om det er rå å få tak i de i morgen jeg :-) Tror ikke jeg er helt frisk jeg, er bomull i hue og klarte ikke tenke så langt at det gikk an å ringe :-))) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.