Gå til innhold

Grå mus

Anbefalte innlegg

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1230503577' post='4050264]

Hender jeg glimter til vet du ;o)

Ikke bare 'hender', da:-)

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

9

• black wealch

7

• Åsemor

5

• waxo

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Grunner til at jeg "gir blaffen":

- for mye styr til hverdags

- depresjon (Når bare det å pusse tenner er et ork er det et ganske langt stykke igjen til frisør og sminking.)

- for lite tid til selskap

Men er jeg i god form, har god tid, etc liker jeg å pynte meg, også til hverdags en gang i blant.

sort som natta
Skrevet

Grunner til at jeg "gir blaffen":

- for mye styr til hverdags

- depresjon (Når bare det å pusse tenner er et ork er det et ganske langt stykke igjen til frisør og sminking.)

- for lite tid til selskap

Men er jeg i god form, har god tid, etc liker jeg å pynte meg, også til hverdags en gang i blant.

godt svart,depresjon legger en klar demper på ting!!

"orker ikke,gidder ikke..." alt er noe herk!

tzatziki1365380058
Skrevet

Jeg liker å føle meg som meg. Jeg synes ikke jeg likner en grå mus selv om jeg ikke stæsjer meg mye opp med sminke osv. Jeg føler meg "fremmed" når jeg stæsjes for mye opp, og den følelsen liker jeg ikke.

Kan godt hende du ville oppfattet meg som grå mus om du så meg, men jeg føler meg altså ikke sånn. Og da spiller det strengt tatt ikke noen rolle hva andre synes.

Skrevet

Geir blir sikkert glad dersom han begynner å flørte med deg istedet:-)

*lol* ikke vær for sikker på det :)

Skrevet

*lol* ikke vær for sikker på det :)

Neid, han kommer nok til å savne oppmerksomheten:-)

Skrevet

Nei, jeg gidder ikke pynte på fasaden hvis jeg ikke absolutt må. Trives som jeg er.

Dere andre pyntedokker (hvis du kan overdrive med å kalle oss som ikke gidder å bruke tid foran speilet for "grå mus", kan jo jeg kalle dere noe som heller ikke er positivt ladet, hva?) kan jo være glade for at noen lager en grei kontrast til dere.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Nei, jeg gidder ikke pynte på fasaden hvis jeg ikke absolutt må. Trives som jeg er.

Dere andre pyntedokker (hvis du kan overdrive med å kalle oss som ikke gidder å bruke tid foran speilet for "grå mus", kan jo jeg kalle dere noe som heller ikke er positivt ladet, hva?) kan jo være glade for at noen lager en grei kontrast til dere.

Hahaha, bra svar!

Gjest Moderator
Skrevet

men har du et tips til en som er feit,og føler seg stygg som faen uansett hva man gjør??hva hjalp deg?eller venta du til overvekta ga slipp?

Hei,

Vi ønsker at våre brukere kun bruker ett nick i hver enkelt tråd de deltar i.

Mvh

Gjest ønsker å være anonym nå
Skrevet

Hei,

Mvh

sorry,en glipp!skal huske det til neste gang!

Gjest Moderator
Skrevet

sorry,en glipp!skal huske det til neste gang!

Ja, jeg oppfattet det ikke som at du prøvde å utgi deg for å være flere personer . Antok derfor at det var en "glipp".

Skrevet

Hei,

Mvh

Dere ønsker det, men det er tydeligvis ikke noe krav for det er jo personer her inne som spinner rundt med femogtrygve nick.

Gjest Moderator
Skrevet

Dere ønsker det, men det er tydeligvis ikke noe krav for det er jo personer her inne som spinner rundt med femogtrygve nick.

Det er ingenting i vårt regelverk som pålegger brukere å kun bruke ett nick totalt sett. Det vi derimot forsøker å påvirke er at kun ett nick brukes i en og samme tråd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...