frosken Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Det ble smått med sportsutstyr i år:-( Må nok ut å kjøpe noe selv snart! Men nevøen min hadde laget en trenings cd til meg, samt to som visstnok skulle inneholde litt roligere musikk. Har ikke hørt på dem ennå, er litt spent på hva en 11 åring som er opptatt av hardrock anser som "rolig musikk"...*s* Forøvrig har jeg brukt mye av julen på å prokrastinere; har til og med fått en egen prokrastineringskalender. Akkurat som om jeg trengte hjelp til å finne ut av hvordan utsette noe. Er det noe jeg kan, så er det jo nettopp _det_. ...planlegger å utsette rensing av baderomssluk leeeeeenge. Særlig etter de ekle detaljene du la frem i går...*s* Fortsatt god jul til deg:-) 0 Siter
frosken Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Så koselig at du husket meg. Jeg har det "forholdsvis" bra. (Jeg har det bra tatt i betraktning diverse problemer.) Jeg har nettopp skrevet et langt innlegg på psykiatri(?) om hvordan jeg begynte å trene. Når jeg tenker tilbake er det ganske utrolig hva som er skjedd med meg. For et år siden var trening helt utenkelig for meg. Nå synes jeg det er lite hvis jeg bare får trent tre ganger i uka. (Men jeg må innrømme at det ikke er blitt noe trening i det siste, på grunn av "diverse problemer".) Jeg har vært frekk nok til å lage en egen tråd om innlegget ditt, Orio. Håper du synes det er ok:-) 0 Siter
frosken Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Er det bare nicket mitt, eller virker jeg veldig sinna? :-) Du virker bare sinna de gangene du er det. Jeg synes det er litt forfriskende:-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Skrevet 29. desember 2008 Jeg velger å adoptere spørsmålet til Geir og svare med på sammemåte; *snøft*. Singeltilværelsen kan være uutholdelig tung til tider... Huff, jeg vet. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Skrevet 29. desember 2008 Haha man kommer langt med litt smisking ;-) *smiler veldig fornøyd med Lottes innsats* *s* 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Skrevet 29. desember 2008 Det ble smått med sportsutstyr i år:-( Må nok ut å kjøpe noe selv snart! Men nevøen min hadde laget en trenings cd til meg, samt to som visstnok skulle inneholde litt roligere musikk. Har ikke hørt på dem ennå, er litt spent på hva en 11 åring som er opptatt av hardrock anser som "rolig musikk"...*s* Forøvrig har jeg brukt mye av julen på å prokrastinere; har til og med fått en egen prokrastineringskalender. Akkurat som om jeg trengte hjelp til å finne ut av hvordan utsette noe. Er det noe jeg kan, så er det jo nettopp _det_. ...planlegger å utsette rensing av baderomssluk leeeeeenge. Særlig etter de ekle detaljene du la frem i går...*s* Fortsatt god jul til deg:-) *hehe* kjekk nevø du har! Baderomssluket er et herk, nå tok jeg bare servantene på badet, men de hadde lekre detaljer på innsiden, de også, hehe! Fortsatt God Jul! :-) 0 Siter
nick Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Ferie? Selvsagt! Har bare vært her i 1 mnd, så vi har enda 3 uker igjen. 0 Siter
cathlin Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 ''Når jeg ser VFK tenker jeg på vålerenga fotballklubb.'' Uff! Men her er det snakk om VKF... Samme faen. 0 Siter
Orio Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Jeg har vært frekk nok til å lage en egen tråd om innlegget ditt, Orio. Håper du synes det er ok:-) Frekkas. Men jeg velger å tolke det som at du mener det er noe fornuft i det jeg har skrevet. (Ikke som den mer vrangsynte delen av meg sier: for at andre skal få seg en god latter.) ;- ) 0 Siter
frosken Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Frekkas. Men jeg velger å tolke det som at du mener det er noe fornuft i det jeg har skrevet. (Ikke som den mer vrangsynte delen av meg sier: for at andre skal få seg en god latter.) ;- ) Jeg er nok mest venner med den rettvendte delen din :-) 0 Siter
Babette Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 ''Babette - har du overlevd jula?'' Nei, jeg er dau. Sprakk 1. puledag. Og du må komme og kjøre meg til limfabrikken. Ta med Trefilov, han er så søt. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Skrevet 30. desember 2008 ''Babette - har du overlevd jula?'' Nei, jeg er dau. Sprakk 1. puledag. Og du må komme og kjøre meg til limfabrikken. Ta med Trefilov, han er så søt. *hehe* Men du har sett hvem jeg ville ha med me på ferietur? La ut en link for noen timer siden *s* Mr Trefilov er ikke akkurat noen konfektbit ;-) 0 Siter
Babette Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1230678315' post='4052211] *hehe* Men du har sett hvem jeg ville ha med me på ferietur? La ut en link for noen timer siden *s* Mr Trefilov er ikke akkurat noen konfektbit ;-) Har du funnet deg et babyfjes igjen, nå? 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 ''Babette - har du overlevd jula?'' Nei, jeg er dau. Sprakk 1. puledag. Og du må komme og kjøre meg til limfabrikken. Ta med Trefilov, han er så søt. 1. puledag! Den var ny. Ser for meg langt mer festlige juleselskap enn de vi praktiserer i vår krets, he, he. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Skrevet 30. desember 2008 Har du funnet deg et babyfjes igjen, nå? http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=4051781 0 Siter
Orio Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 Jeg er nok mest venner med den rettvendte delen din :-) Hyggelig at du vil være venner med i alle fall en del av meg. :- ) Men det er jo ikke så verst så lenge den rettvendte delen kommer til orde, det er det ikke alltid den gjør. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1230505204' post='4050324] Bra. glemte flere på bokstaven T. Og Shira og Åsemor og minnah, Athene, og hun i Spania, Spirello. Hvor er Laguna??! Snufs... Vi på V, da? Snufs-snufs....! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 31. desember 2008 Forfatter Skrevet 31. desember 2008 Snufs... Vi på V, da? Snufs-snufs....! Satan... det var opptil flere bokstaver som ramla ut av alfabetet den dagen ;-) Har du det bra? 0 Siter
frosken Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 Hyggelig at du vil være venner med i alle fall en del av meg. :- ) Men det er jo ikke så verst så lenge den rettvendte delen kommer til orde, det er det ikke alltid den gjør. Jeg pleier jo å heie på juristen når hun kommer frem også. Også er jeg vel sånn rimelig venn med de andre delene også, men jeg favoriserer noen :-) Likte at du skrev i en annen tråd om mestring av det å kunne be om hjelp på et tidlig tidspunkt. 0 Siter
Orio Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 Jeg pleier jo å heie på juristen når hun kommer frem også. Også er jeg vel sånn rimelig venn med de andre delene også, men jeg favoriserer noen :-) Likte at du skrev i en annen tråd om mestring av det å kunne be om hjelp på et tidlig tidspunkt. Å be om hjelp tidlig er ikke lett. Men nå har jeg gjort det en gang, selv om jeg stadig tar meg selv i å tenke at det bare var en måte å slippe unna på. Å si at jeg "mestrer" det er vel å trekke det litt langt, etter å ha klart det en gang. Men kanskje jeg er på rett vei. Det er jo noen som sier at ekte venner er de som forteller deg det du trenger å høre, ikke det du gjerne vil høre, det gjør deg til en god venn med hele meg og alle mine sider. Godt nytt år. :- ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.