j83! Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Jentene mine fikk hver sin janus polo og strømpebukse som jeg må bytte størrelse i, er det spar kjøp som fører dette merket? Er det andre butikker som også har det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Tror Bogerud har dem også 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j83! Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 Tror Bogerud har dem også Hvor er det da? i oslo kanskje? jeg bor i bergen jeg =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg mener at Reflexbutikkene fører Janus. Mjo, den her jeg bor gjør i allefall det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bikku Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Strømpebukse med fot? Jeg kjøpte tynn janus-longs til guttungen, en med regnbuefargede sømmer, og knærne fikk store hull etter et par dagers bruk. Det vistes ikke at longsen hadde vært brukt ellers, men knærne bare "morknet". Så jeg hadde vurdert å bytte i litt kraftigere kvalitet om jeg var deg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest solstice Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 De har stort utvalg på Obs på Lagunen i alle fall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest solstice Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Strømpebukse med fot? Jeg kjøpte tynn janus-longs til guttungen, en med regnbuefargede sømmer, og knærne fikk store hull etter et par dagers bruk. Det vistes ikke at longsen hadde vært brukt ellers, men knærne bare "morknet". Så jeg hadde vurdert å bytte i litt kraftigere kvalitet om jeg var deg. Så rart, minsten her bruker ikke annet enn janus-strømpebukser og de er ikke det minste slitt selv om hun krabber rundt hele dagen. Men det er ikke regnbuefargede sømmer da, så det er kanskje en annen modell. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bikku Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Så rart, minsten her bruker ikke annet enn janus-strømpebukser og de er ikke det minste slitt selv om hun krabber rundt hele dagen. Men det er ikke regnbuefargede sømmer da, så det er kanskje en annen modell. Vi har alltid brukt mye Janus ullundertøy, så jeg var overrasket selv, ja. Og jeg fikk byttet i annen kvalitet mot mellomlegg i pris. For jeg tror ikke det er et generelt problem, men akkurat den modellen/kvaliteten overrasket meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hvor er det da? i oslo kanskje? jeg bor i bergen jeg =) Jeg trodde den var over hele landet, men ser ut til at det bare er i Oslo, Akershus, Buskerud, Vestfold og Østfold;-) http://www.bogerud.no/adresser.html 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j83! Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 De har stort utvalg på Obs på Lagunen i alle fall. Takk da skal jeg forsøke meg der =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j83! Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 Strømpebukse med fot? Jeg kjøpte tynn janus-longs til guttungen, en med regnbuefargede sømmer, og knærne fikk store hull etter et par dagers bruk. Det vistes ikke at longsen hadde vært brukt ellers, men knærne bare "morknet". Så jeg hadde vurdert å bytte i litt kraftigere kvalitet om jeg var deg. Strømpebukse med fot ja, ganske tykk.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j83! Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 [quote name=Shira )' timestamp='1230503677' post='4050270] Jeg mener at Reflexbutikkene fører Janus. Mjo, den her jeg bor gjør i allefall det. Da skal jeg ta en titt der =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moment Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hvis du går inn på www.janus.no finner du forhandleroversikt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j83! Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 Hvis du går inn på www.janus.no finner du forhandleroversikt. åhh, det var jammen ikke så dumt.. hehe.. takk =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.