Gå til innhold

Janus

j83!

Anbefalte innlegg

Jentene mine fikk hver sin janus polo og strømpebukse som jeg må bytte størrelse i, er det spar kjøp som fører dette merket? Er det andre butikker som også har det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Strømpebukse med fot? Jeg kjøpte tynn janus-longs til guttungen, en med regnbuefargede sømmer, og knærne fikk store hull etter et par dagers bruk. Det vistes ikke at longsen hadde vært brukt ellers, men knærne bare "morknet". Så jeg hadde vurdert å bytte i litt kraftigere kvalitet om jeg var deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest solstice

Strømpebukse med fot? Jeg kjøpte tynn janus-longs til guttungen, en med regnbuefargede sømmer, og knærne fikk store hull etter et par dagers bruk. Det vistes ikke at longsen hadde vært brukt ellers, men knærne bare "morknet". Så jeg hadde vurdert å bytte i litt kraftigere kvalitet om jeg var deg.

Så rart, minsten her bruker ikke annet enn janus-strømpebukser og de er ikke det minste slitt selv om hun krabber rundt hele dagen. Men det er ikke regnbuefargede sømmer da, så det er kanskje en annen modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart, minsten her bruker ikke annet enn janus-strømpebukser og de er ikke det minste slitt selv om hun krabber rundt hele dagen. Men det er ikke regnbuefargede sømmer da, så det er kanskje en annen modell.

Vi har alltid brukt mye Janus ullundertøy, så jeg var overrasket selv, ja. Og jeg fikk byttet i annen kvalitet mot mellomlegg i pris. For jeg tror ikke det er et generelt problem, men akkurat den modellen/kvaliteten overrasket meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strømpebukse med fot ja, ganske tykk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Shira :o)' timestamp='1230503677' post='4050270]

Jeg mener at Reflexbutikkene fører Janus. Mjo, den her jeg bor gjør i allefall det.

Da skal jeg ta en titt der =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...