Gå til innhold

når noe er galt med vogna

Gjest Aimabel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Aimabel

Ta den med dit du kjøpte den. Hvis det er innenfor garantitida kan det være en reklamasjonsgrunn.

Den er gammel, ingen garanti. Lønner det seg heller kjøpe ny da kanskje, vi ga bare 1600 for den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er gammel, ingen garanti. Lønner det seg heller kjøpe ny da kanskje, vi ga bare 1600 for den

Jeg ville levert den inn til reparasjon og fått dem til å se på den. Ofte kan det bare være en liten del som må skiftes, og det koster ikke stort. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aimabel

Jeg ville levert den inn til reparasjon og fått dem til å se på den. Ofte kan det bare være en liten del som må skiftes, og det koster ikke stort. :)

Da kan jeg bare ta den med til et sted der de selger vogner av det merket? Blir Vanskelig å være uten vogn da, han sover i den hver dag. Lønner seg visst ikke altid å kjøpe brukt...:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da kan jeg bare ta den med til et sted der de selger vogner av det merket? Blir Vanskelig å være uten vogn da, han sover i den hver dag. Lønner seg visst ikke altid å kjøpe brukt...:-(

Ring på forhånd.

På den vogna vi hadde gikk bremsen istykker under flytransport på vei hjem, slik at flyselskapet ville dekke reparasjonskostnadene. Jeg ringte butikken og møtte opp med vogna, og i mitt tilfelle ihvertfall ble delen skiftet mens vi ventet.

Jeg mener å huske at det ikke kostet mange hundrelappene heller, men dette var i "gamle dager" da bremsen var en sånn kladeis man klemte inntil hjulene - altså enten full stopp eller ingen bremsing. Nå er det kanskje litt mer sånn sykkelaktige bremser på vognene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags vogn er det, da? Hvilket merke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aimabel

Ring på forhånd.

På den vogna vi hadde gikk bremsen istykker under flytransport på vei hjem, slik at flyselskapet ville dekke reparasjonskostnadene. Jeg ringte butikken og møtte opp med vogna, og i mitt tilfelle ihvertfall ble delen skiftet mens vi ventet.

Jeg mener å huske at det ikke kostet mange hundrelappene heller, men dette var i "gamle dager" da bremsen var en sånn kladeis man klemte inntil hjulene - altså enten full stopp eller ingen bremsing. Nå er det kanskje litt mer sånn sykkelaktige bremser på vognene?

Nei, den er ikke akkurat sykkelaktig, da tror jeg mannen min kunne fikset den. Den er sånn at man tråkker ned så går det to stenger inn i hvert sitt hjul slik at det stopper. Sikkert teit forklart...problemet er at stengene ikke stikker langt nok inn i hjulet slik at vognen triller selv om vi tråkker ned bremsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teutonia Spirit 2005-modell tror jeg

Det er Fru Lyng / Barnas Verden som fører disse vognene. Jeg vil tro det er uproblematisk å bytte enkeltdeler til vogna. Ta kontakt og hør. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aimabel

Det er Fru Lyng / Barnas Verden som fører disse vognene. Jeg vil tro det er uproblematisk å bytte enkeltdeler til vogna. Ta kontakt og hør. :)

okei, takk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...