3stakk Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Skrevet 29. desember 2008 Hei! Du blir ikke helt en av gjengen hvis du ikke bruker (alt) for mye tid her... hehe... Og det vil du vel ikke. Hører iallfall mange som ikke klarer å rive seg løs. Det er også klart morsomst hvis man er her når det skjer, dvs når en tråd utvikler seg. Velkommen Huff, ja da spørs det. Har som regel ikke tilgang før resten av bønsjen har gjort sitt. Må kanskje ha egen pc også nå da? *teller tusenlapper* 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Wow, ingen retur altså ;-) Dessverre, har du satt deg fast her så kan du ta deg en pause men aldri stoppe ;o) 0 Siter
Gjest ånden som går Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Dessverre, har du satt deg fast her så kan du ta deg en pause men aldri stoppe ;o) Så sant så sant. Man kommer innom, som en ånd i kulissene, om ikke annet:o) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Dessverre, har du satt deg fast her så kan du ta deg en pause men aldri stoppe ;o) Det er vanskelig å ta pause også ) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Ikkje singel du heller nei....typisk! 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Det er vanskelig å ta pause også ) Jeg tror aldri jeg har tatt meg skikkelig pause jeg ;o) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Jeg tror aldri jeg har tatt meg skikkelig pause jeg ;o) Det har eg, null problem det! 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Jeg tror aldri jeg har tatt meg skikkelig pause jeg ;o) Jeg er alltid innom og titter selv om jeg ikke skriver så mye hver dag ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Det har eg, null problem det! Ja, du klarte å ta en lang pause men kom tilbake før du var glemt ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Jeg er alltid innom og titter selv om jeg ikke skriver så mye hver dag ) Jeg er på tre forskjellige forum og fordeler det litt mer enn før, men innom er jeg hver dag. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Ja, du klarte å ta en lang pause men kom tilbake før du var glemt ) Ja, men eg var nesten glemt. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Jeg er på tre forskjellige forum og fordeler det litt mer enn før, men innom er jeg hver dag. Samme som meg ) Tre forskjellige her også. En dag er jeg mye på ett av dem, neste dag på et annet. Men jeg er innom alle hver dag. Hehe. Helt håpløst ) 0 Siter
3stakk Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Skrevet 29. desember 2008 Ikkje singel du heller nei....typisk! Foreløpig frister tosomheten mest... men vi kan jo være venner?! ;-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Foreløpig frister tosomheten mest... men vi kan jo være venner?! ;-) Ok. Er nå bedre enn ingenting! :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Ja, men eg var nesten glemt. Men bare nesten ;o) 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Samme som meg ) Tre forskjellige her også. En dag er jeg mye på ett av dem, neste dag på et annet. Men jeg er innom alle hver dag. Hehe. Helt håpløst ) Men da har vi i hvert fall noe å gjøre. Jeg krangler intenst på det ene forumet for tiden så jeg må ha pauser fra en usedvanlig, kjip rumener. Egentlig står han på ignoreringslista mi, men så må jeg lese likevel. 0 Siter
adelie Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Huff, ja da spørs det. Har som regel ikke tilgang før resten av bønsjen har gjort sitt. Må kanskje ha egen pc også nå da? *teller tusenlapper* Det er mange B-mennesker her, da 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Men da har vi i hvert fall noe å gjøre. Jeg krangler intenst på det ene forumet for tiden så jeg må ha pauser fra en usedvanlig, kjip rumener. Egentlig står han på ignoreringslista mi, men så må jeg lese likevel. Det er noe med det der. Man MÅ lese og få med seg ALT ;O) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.