Dorthe Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Det er noe med det der. Man MÅ lese og få med seg ALT ;O) Det er viktig å ikke gå glipp av noe og det er alltid moro å lære noe nytt ;o) 0 Siter
nick Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Uhørt! Det har meg bekjent ikke hendt før i DOL's historie at noen har presentert seg på denne måten. De fleste bare begynner å kjefte/kjede/irritere (ie Faure/Jølsen) uten noe mere om og men. Velkommen, men nick har du altså ikke fått. Enda. 0 Siter
3stakk Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Skrevet 30. desember 2008 Uhørt! Det har meg bekjent ikke hendt før i DOL's historie at noen har presentert seg på denne måten. De fleste bare begynner å kjefte/kjede/irritere (ie Faure/Jølsen) uten noe mere om og men. Velkommen, men nick har du altså ikke fått. Enda. he-he... å jo da! 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Hei ) Det er lett for å bli hekta her inne ;o) Jeg har vært her i noen år, litt mindre aktiv det siste året, men jeg er her, klarer ikke bare forsvinne. Håper du vil trives ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.