Gå til innhold

Er DOL blitt røykfritt?

Anbefalte innlegg

Gjest røyker bare på film
Skrevet

Røyker du, eller er du fri for lasten?

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

8

• Shova

6

• kaffepiken

2

• Anonym 82

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Alltid vært røykfri.

Må jo innrømme at jeg smakte som tenåring. Men siden jeg forelsket meg i gutt som hatet røykende jenter... så jeg kuttet ut røyken like fort ut.

Skrevet

Jeg har gjort det, men det er en god stund siden jeg sluttet. Deilig - det var en stor lettelse.

Skrevet

Alltid vært røykfri.

Må jo innrømme at jeg smakte som tenåring. Men siden jeg forelsket meg i gutt som hatet røykende jenter... så jeg kuttet ut røyken like fort ut.

Begynte som 16-åring. Røkte i mange år. Nå har jeg vært røykfri i like mange. Det er mye lettere å slutte enn folk tror.

;)

Skrevet

Røyker. Har nesten klart og slutte men har en mann som også røyker. Nå har vi begge to fått resept på piller som skal hjelpe. Vi må bare forsøke sammen tror jeg. Når det blir er en annen sak :)

Skrevet

Jeg har aldri røyket. Kunne ikke falt meg inn.. *usj*

Gjest Milde måne
Skrevet

Røyker endel ja : (

Har prøvd å slutte men det er så sinnsykt vanskelig!

Skrevet

8 år røykfri. Nyter en sigar i ny og ne, men jeg savner ikke røykinga lengre.

Skrevet

Røykfri halvannet år :)

Før det var jeg storrøyker, opptil 40 om dagen, gjerne rød rulling.

Røyket i 24 år

Skrevet

Røykte fra jeg var 12 år, med stopp i noen måneder, til jeg var ca 30 år. Ble da lungesyk og sluttet. Måtte bruke røykeslutt-piller for å greie dette.

Røykfri i 8 år !

Skrevet

Begynte som 16-åring. Røkte i mange år. Nå har jeg vært røykfri i like mange. Det er mye lettere å slutte enn folk tror.

;)

Puh, du juger ;o)

Jeg har prøvd mange ganger men blir skikkelig dårlig med abstinenser og jeg orker ikke å plage meg sjøl mer.

Skrevet

Puh, du juger ;o)

Jeg har prøvd mange ganger men blir skikkelig dårlig med abstinenser og jeg orker ikke å plage meg sjøl mer.

Prøvd zyban?

Skrevet

Jeg røyker ikke, men har da gjort et hederlig forsøk på å bli røyker en gang. Følte meg _skikkelig_ elendig og sjuk etter at jeg røykte to prince på rappen da jeg var 16 - og etter det ble det aldri til at jeg orket å prøve igjen ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...