Gjest skal fortsette å røyke på film Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Jeg! 0 Siter
Gjest GA Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Jeg skal ikke slutte og røyke, for jeg har aldri begynt... 0 Siter
mrxx Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Jeg skal heller ikke slutte å røyke. Men så har jeg aldri begynt heller. 0 Siter
nick Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Røyking er tøfft! Julaften måtte jeg kjøre to stykker til legen, den ene med pustevansker og oppsvulmede bein, den andre med pustevansker og smålammelser i ansiktet. Det bar fra legen til røntgenklinikken der begge fikk lungebilder. Tilbake hos legen var det morsomt for dem begge å få beskjed om at lungene er i ferd med å ta kvelden, og at hjertet på den ene er på halv tolv. Bildene viste lunger som er forstørret, og som rett og slett ikke kan trekke seg sammen lengre. Ikke noe særlig pent. Jeg er ikke noen fanatisk ikkerøyker (Sheila røyker), men begge disse hadde hatt det veldig mye bedre dersom de hadde stumpet røyken for lenge siden. Men enkelte ting skjønner man ikke før man sitter i saksa selv. Nyt røyken! 0 Siter
cathlin Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Jeg ser ingen grunn til å slutte å røyke. 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Jeg skal verken slutte å røyke eller slutte å dope meg! Nå har jeg ingen planer med å begynne med noen av delene heller, men det er kjekt å være bevisst hvilke laster jeg _ikke_ har. Hvilke filmer er det du skal fortsette å røyke på, da? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Er heldigvis ferdig med å slutte å røyke. Det holdt å slutte én gang - har ikke smakt siden :-). 0 Siter
3stakk Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Røyking er tøfft! Julaften måtte jeg kjøre to stykker til legen, den ene med pustevansker og oppsvulmede bein, den andre med pustevansker og smålammelser i ansiktet. Det bar fra legen til røntgenklinikken der begge fikk lungebilder. Tilbake hos legen var det morsomt for dem begge å få beskjed om at lungene er i ferd med å ta kvelden, og at hjertet på den ene er på halv tolv. Bildene viste lunger som er forstørret, og som rett og slett ikke kan trekke seg sammen lengre. Ikke noe særlig pent. Jeg er ikke noen fanatisk ikkerøyker (Sheila røyker), men begge disse hadde hatt det veldig mye bedre dersom de hadde stumpet røyken for lenge siden. Men enkelte ting skjønner man ikke før man sitter i saksa selv. Nyt røyken! lyder som musikk i mine ører 0 Siter
Gjest qigong Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Sluttet for mange år siden, det var et helvete på jord. Lover at jeg aldri mere skal slutte!! 0 Siter
Gjest sosialrøyker Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Jeg ser ingen grunn til å slutte å røyke. Litt trist at vi røykere bare har patetiske svar å komme med for å unnskylde røykingen vår:-/ 0 Siter
cathlin Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Litt trist at vi røykere bare har patetiske svar å komme med for å unnskylde røykingen vår:-/ Du får snakke for deg selv. 0 Siter
morsan Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Ikke jeg! Det gjorde jeg unna for 18 år siden;-) 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 Jeg skal heller ikke slutte akkurat den dagen, men ikke så lenge etter...! :-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 Jeg har ingen planer om å slutte enda. Men skal innrømme jeg har vært inne på tanken siste dagene. Har sittet på dødleie til et fam.medlem med kols. Ikke mye moro.. :0/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.