Gå til innhold

Hva er dette?

Gjest likegyldigheten selv.

Anbefalte innlegg

Gjest likegyldigheten selv.

Er jeg i ferd med å bli dårlig igjen. Et stort søvnbehov samt en slags tåke i hodet mitt. Alt er slitsomt og jeg føler meg ekstremt lat. I dag når jeg skulle skrelle poteter til middagen ble jeg helt motløs og sliten av det. Forferdelig å ha det slik ihvertfall. Er ikke spessielt trist bare veldig likegyldig. Egentlig har jeg lyst å drikke meg full men så orker jeg ikke dra i butikken engang. Jeg går alleredet på cipralex 10mg så medisiner har jeg jo prøvd men de har vel slutta å virke : (.

Denne perioden begynte med at jeg hadde mer angst og var mer edgy og nervøs samt rastløs til det stadiet jeg er i nå. Så har jeg nyttårsaften og ting jeg liksom må ordne og fikse men så orker jeg ikke og klarer ikke og da føler jeg meg enda mer mislykka.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/321111-hva-er-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mja det kan være, du kjenner deg selv best så dette vet du mer om enn meg. Du kan drive aktiv forebygging, dra deg ut selv om du mest har lyst til å være inne, planlegge dagen, sette deg små mål, gjøre noe men ikke alt, osv osv. Kanskje du bør øke medisiner?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/321111-hva-er-dette/#findComment-2654625
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...