Rith Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Må ta sukkerbelastning i morgentidlig, kan ikke si jeg ser frem til det. Fastende og morrakvalme. Hvordan er den væska man må ha i seg? Seig? Er det mye? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Onsdag1365380628 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Det var cirka en halv liter om jeg ikke husker feil, og søtt... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rith Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 Det var cirka en halv liter om jeg ikke husker feil, og søtt... Får bare håpe jeg klarer å holde på det da, så jeg slipper å ta en halvliter til 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Onsdag1365380628 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Får bare håpe jeg klarer å holde på det da, så jeg slipper å ta en halvliter til Det smakte ikke så ille egentlig, men var veldig søtt. Jeg tok det da jeg var gravid og morgenkvalm og det gikk greit. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rith Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 Det smakte ikke så ille egentlig, men var veldig søtt. Jeg tok det da jeg var gravid og morgenkvalm og det gikk greit. Lykke til! Tusen takk for det og svar 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hushjelpen Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Det er ca et glass med noe som minner om tyntflytende melis:o) Kos deg! Det går nok veldig bra, og du kan skylle ned med et halvt glas vann etterpå... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rith Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 Det er ca et glass med noe som minner om tyntflytende melis:o) Kos deg! Det går nok veldig bra, og du kan skylle ned med et halvt glas vann etterpå... Syns "drinken" var grei nok jeg, sukkeroman som jeg er Problemet er mer å holde på det jeg har i meg om morran, så å sende et glass vann etter hadde bare gjort vondt verre. Det gikk bra så lenge jeg fikk ligge, sovnet gjorde jeg å 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.