Gå til innhold

Har jeg angst?

Gjest nickfree today

Anbefalte innlegg

Gjest nickfree today
Skrevet

Noen ganger får jeg følelsen av å ville besvime. Det skjer når jeg er hjemmefra...på tog, buss, kjøpesenter, i rom med mange mennesker samlet osv. Følelsen dukker skjelden opp hjemme, og gjør den det "kveler" jeg den fort med tankene. Jeg har aldri besvimt, og det er det jeg forteller meg selv hver gang dette skjer - pust, pust...du har aldri besvimt. Det er en overgang/passasje mellom den gamle og nye kjøpesenterdelen, hvor jeg alltid blir rar. Bena visner og jeg må fokusere veldig på å komme meg over. Det er kafe på ene siden og konditori på andre, og altså ingenting å holde seg i. Tror selv kanskje det er derfor. Jeg tør i perioder ikke gjøre mye på egen hånd. Må ha gubben med så jeg har en arm å henge i. Det er plagsomt, men går an å leve med. Det er så mange som har det mye mye verre. Jeg lurer mest på om dette er angst, slik jeg tror selv?

Videoannonse
Annonse
Gjest bareentanke
Skrevet

Det høres angstrelatert ut. Virker som om du er utrygg i enkelte situasjoner, spenner deg og begynner å puste feil. Det igjen fører til følelsen av å muligens kunne besvime.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...