Gjest fryra Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Hvor mye penger pleier dere å bruke på raketter? Vi pleier å kjøpe for maks 100 kr. I morgen skal vi på besøk, vi har tre barn. Mannen min har kjøpt for bare 70 kr. i bakkeraketter og 20 kr for stjerneskudd. Skal også ha med rødvin. Jeg synes det er lite og virker smålig. Er det det? 0 Siter
Gjest ikke smålig Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Vi har alltid med stjerneskudd til barna (og de voksne som vil ha) pluss vin og champagne. Aldri raketter. Føler meg ikke smålig. Er glad i å se store (offentlige) fyverkerier, gjerne innenfra hvis det er kaldt, med god drikke i glasset. Ute i kulden, med fulle menn som setter opp halvgode fyverkerier, er ikke mitt favorittsted på nyttårsaften. 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Det er mer enn nok. De andre har sikkert også kjøpt raketter, og hvis alle skal kjøpe til et helaftens show blir det bare altfor mye, og det blir mer fokus på å få skutt opp alle rakettene enn på å beundre dem man har. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Vi har alltid med stjerneskudd til barna (og de voksne som vil ha) pluss vin og champagne. Aldri raketter. Føler meg ikke smålig. Er glad i å se store (offentlige) fyverkerier, gjerne innenfra hvis det er kaldt, med god drikke i glasset. Ute i kulden, med fulle menn som setter opp halvgode fyverkerier, er ikke mitt favorittsted på nyttårsaften. ''Ute i kulden, med fulle menn som setter opp halvgode fyverkerier, er ikke mitt favorittsted på nyttårsaften.'' Enig. 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Holder lenge, som de andre sier har sikkert de andre med seg noe også. Hvis ikke så er det i så fall ikke dere som blir sett på som de smålige. ) Jeg skal kjøpe litt i morra, noen stjerneskudd (frøskjerringer) og litt bakkesaker, men ikke for særlig mange kroner nei. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Hvis dere er bedt om å ta med å ta med fyrverkeri synes jeg det er litt lite. Men om dere tar det med uppfordret er det helt greit. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Hadde mannen min fått i oppdrag å kjøpe med raketter på fest, hadde han svidd av ca 1000 kr. Et batteri til 6-700 kr, stjerneskudd, bakkesmellerter og noen mindre batterier. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Vi har alltid med stjerneskudd til barna (og de voksne som vil ha) pluss vin og champagne. Aldri raketter. Føler meg ikke smålig. Er glad i å se store (offentlige) fyverkerier, gjerne innenfra hvis det er kaldt, med god drikke i glasset. Ute i kulden, med fulle menn som setter opp halvgode fyverkerier, er ikke mitt favorittsted på nyttårsaften. ''Ute i kulden, med fulle menn som setter opp halvgode fyverkerier, er ikke mitt favorittsted på nyttårsaften. '' Kunne ikke sagt meg mer enig. 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 ''Ute i kulden, med fulle menn som setter opp halvgode fyverkerier, er ikke mitt favorittsted på nyttårsaften. '' Kunne ikke sagt meg mer enig. Hos oss er det 2 eller 4 unger i morra (avhengig av hvor vi ender opp med å være) og ingen av oss drikker noe særlig uansett så alkohol er ikke noe problem hos oss. ) Heldigvis. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Vi kjøper aldri raketter, punktum. Det handler ikke om smålighet, snarere om prinsipp - jeg synes det er fullstendig tøysete, og driter i om noen måtte finne på å oppfatte det som smålig. Men hvis du er bekymret for sånt, kan du jo evt legge til en hyggelig vertskapsgave. Det teller langt mer enn noen bråkete, potensielt farlige pinner som varer i tretti sekunder. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.