mariaflyfly Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1230674381' post='4052096] Innimellom rødvin og bøker skal du skravle med meg. Jeg er skravlesyk. I'm in! :-) Jada, du skal få komme inn i bula til meg. Jeg skal til og med vurdere innerøyking. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1230674441' post='4052097] Hehehehe! Saft... du har ikke noe vodka i rimelig nærhet? Greit til å se ut safta med *ler* Her finnes ikke noe sprit nei!!! Men akkurat det er egentlig helt greit. Rødvin kan vi drikke når vi kommer hjem igjen :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1230674148' post='4052087] Nå har jeg lest tråden. Forslag: neste nyttårsaften blir det et digert nyttårsselskap på et høyfjellshotell for alle Dol-familier, uten svigerfamilie. Tenk så morsomt for alle Dol-barna, og for ikke å snakke om for mødrene og fedrene..! *skål* Jeg er usikker på hva dere kan bruke meg til, men jeg vil gjerne være med! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Nei. Jeg har sett langt etter en fredelig jul med lesing av skjønnlitteratur, slik jeg hadde tenkt. *sur* Du skal jo ikke lese pensumlitteratur i jula! Fram med fine bøker nå, flyfly!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Jada, du skal få komme inn i bula til meg. Jeg skal til og med vurdere innerøyking. Innerøyking? Jeg hater innerøyking. Hvis noen røyker sigar neste 31.12., så må de gjøre det ute. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1230674638' post='4052108] Innerøyking? Jeg hater innerøyking. Hvis noen røyker sigar neste 31.12., så må de gjøre det ute. Helt enig med deg! Ikke noen innerøyking på nyttårsfesten vår neste år!!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Du skal jo ikke lese pensumlitteratur i jula! Fram med fine bøker nå, flyfly!!!! Jeg leste pensumlister og termintimeplaner i går, og fikk full panikk. Da var det fram med bøkene igjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Her finnes ikke noe sprit nei!!! Men akkurat det er egentlig helt greit. Rødvin kan vi drikke når vi kommer hjem igjen :-) Ser for meg at du drar hjem i en rasendes fart, og holder hodet under krana på vinkartongen, hehe! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Ååå ja da forstår jeg. Det blir kanskje litt stor kontrast. Ha pakkeleken, den kan fint var i opp mot en halv time. Alle deltar. Bruk videokamera mens dere holder på, så kan de se på etterpå, alltid morro Da har du noe for en times tid. Går det an å få barna til å lage skuespill? Noen er så ivrige på det Hva mener du med pakkeleken? Skuespill..... ja, jeg kunn ejo kanksje ha øvd med dem, og så kunne de ha fremført det for pappaen og bestemor... Men hva slags skuespill da tro? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1230674710' post='4052112] Ser for meg at du drar hjem i en rasendes fart, og holder hodet under krana på vinkartongen, hehe! *ler høyt* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Jeg er usikker på hva dere kan bruke meg til, men jeg vil gjerne være med! du kan sikkert bare sitte der og glitre. Du er så vakker, at vi ikke gidder å ta med julepynt ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1230674638' post='4052108] Innerøyking? Jeg hater innerøyking. Hvis noen røyker sigar neste 31.12., så må de gjøre det ute. Jeg røyker jo heller ikke. Mitt mål var bare å lage ei usunn bule der alle skihatere var velkommen. Jeg har jo ikke ungene neste nyttårsaften. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Jeg leste pensumlister og termintimeplaner i går, og fikk full panikk. Da var det fram med bøkene igjen. Jeg sjekka jobbmailen min i stad. Heldigvis har visst de fleste hatt ferie. Gidder ikke svare noen før fredag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Helt enig med deg! Ikke noen innerøyking på nyttårsfesten vår neste år!!!!! Innerøyking har da væt helt _ut_ i mange herrens år. Jeg skjønner ikke hvor idèen kom fra engang. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Jeg røyker jo heller ikke. Mitt mål var bare å lage ei usunn bule der alle skihatere var velkommen. Jeg har jo ikke ungene neste nyttårsaften. Ok. Sånn å forstå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1230674847' post='4052119] Innerøyking har da væt helt _ut_ i mange herrens år. Jeg skjønner ikke hvor idèen kom fra engang. Hehe, mest at kjæresten min har liggi inni peisen min hele uka før ungene kom, nå må han utendørs på dagtid fram til de har lagt seg. Temperaturen har forresten sunket betraktelig de siste tre dagene, hehehe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1230674774' post='4052115] du kan sikkert bare sitte der og glitre. Du er så vakker, at vi ikke gidder å ta med julepynt ;-) Ikke ifølge Rune, nei:/ *furte* Jeg har skikkelig, skikkelig draget på unger! Jeg kan finne på noe gøy med dem, kanskje? Lage bannskapsquiz for eksempel! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Hehe, mest at kjæresten min har liggi inni peisen min hele uka før ungene kom, nå må han utendørs på dagtid fram til de har lagt seg. Temperaturen har forresten sunket betraktelig de siste tre dagene, hehehe *hehehe* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Ikke ifølge Rune, nei:/ *furte* Jeg har skikkelig, skikkelig draget på unger! Jeg kan finne på noe gøy med dem, kanskje? Lage bannskapsquiz for eksempel! Bannskapsquiz høres skikkelig smart ut. Men du blir nok sur når min 6-åring viser seg å ha et langt friskere vokabular enn du på forhånd kunne tenke deg ;p 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1230675138' post='4052130] Bannskapsquiz høres skikkelig smart ut. Men du blir nok sur når min 6-åring viser seg å ha et langt friskere vokabular enn du på forhånd kunne tenke deg ;p Jeg tror vi skal komme godt overens. Jeg er lærevillig som få 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.