Gå til innhold

Nyttårsaften hjemme - hva gjør dere?

Gjest prust

Anbefalte innlegg

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1230674381' post='4052096]

Innimellom rødvin og bøker skal du skravle med meg. Jeg er skravlesyk. I'm in! :-)

Jada, du skal få komme inn i bula til meg. Jeg skal til og med vurdere innerøyking. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 87
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

17

• Lotte :o)

14

• Lillemus

4

• morsan

4

Mest aktive i denne tråden

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1230674441' post='4052097]

Hehehehe! Saft... du har ikke noe vodka i rimelig nærhet? Greit til å se ut safta med *ler*

Her finnes ikke noe sprit nei!!!

Men akkurat det er egentlig helt greit. Rødvin kan vi drikke når vi kommer hjem igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1230674148' post='4052087]

Nå har jeg lest tråden.

Forslag: neste nyttårsaften blir det et digert nyttårsselskap på et høyfjellshotell for alle Dol-familier, uten svigerfamilie. Tenk så morsomt for alle Dol-barna, og for ikke å snakke om for mødrene og fedrene..! *skål*

Jeg er usikker på hva dere kan bruke meg til, men jeg vil gjerne være med!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg har sett langt etter en fredelig jul med lesing av skjønnlitteratur, slik jeg hadde tenkt. *sur*

Du skal jo ikke lese pensumlitteratur i jula!

Fram med fine bøker nå, flyfly!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, du skal få komme inn i bula til meg. Jeg skal til og med vurdere innerøyking. :P

Innerøyking? Jeg hater innerøyking. Hvis noen røyker sigar neste 31.12., så må de gjøre det ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1230674638' post='4052108]

Innerøyking? Jeg hater innerøyking. Hvis noen røyker sigar neste 31.12., så må de gjøre det ute.

Helt enig med deg! Ikke noen innerøyking på nyttårsfesten vår neste år!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skal jo ikke lese pensumlitteratur i jula!

Fram med fine bøker nå, flyfly!!!!

Jeg leste pensumlister og termintimeplaner i går, og fikk full panikk. Da var det fram med bøkene igjen. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her finnes ikke noe sprit nei!!!

Men akkurat det er egentlig helt greit. Rødvin kan vi drikke når vi kommer hjem igjen :-)

Ser for meg at du drar hjem i en rasendes fart, og holder hodet under krana på vinkartongen, hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå ja da forstår jeg. Det blir kanskje litt stor kontrast.

Ha pakkeleken, den kan fint var i opp mot en halv time. Alle deltar.

Bruk videokamera mens dere holder på, så kan de se på etterpå, alltid morro :) Da har du noe for en times tid.

Går det an å få barna til å lage skuespill? Noen er så ivrige på det :)

Hva mener du med pakkeleken?

Skuespill..... ja, jeg kunn ejo kanksje ha øvd med dem, og så kunne de ha fremført det for pappaen og bestemor...

Men hva slags skuespill da tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1230674710' post='4052112]

Ser for meg at du drar hjem i en rasendes fart, og holder hodet under krana på vinkartongen, hehe!

*ler høyt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er usikker på hva dere kan bruke meg til, men jeg vil gjerne være med!:)

du kan sikkert bare sitte der og glitre. Du er så vakker, at vi ikke gidder å ta med julepynt ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1230674638' post='4052108]

Jeg røyker jo heller ikke. Mitt mål var bare å lage ei usunn bule der alle skihatere var velkommen.

Jeg har jo ikke ungene neste nyttårsaften. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste pensumlister og termintimeplaner i går, og fikk full panikk. Da var det fram med bøkene igjen. :(

Jeg sjekka jobbmailen min i stad. Heldigvis har visst de fleste hatt ferie. Gidder ikke svare noen før fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig med deg! Ikke noen innerøyking på nyttårsfesten vår neste år!!!!!

Innerøyking har da væt helt _ut_ i mange herrens år. Jeg skjønner ikke hvor idèen kom fra engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg røyker jo heller ikke. Mitt mål var bare å lage ei usunn bule der alle skihatere var velkommen.

Jeg har jo ikke ungene neste nyttårsaften. :P

Ok. Sånn å forstå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1230674847' post='4052119]

Innerøyking har da væt helt _ut_ i mange herrens år. Jeg skjønner ikke hvor idèen kom fra engang.

Hehe, mest at kjæresten min har liggi inni peisen min hele uka før ungene kom, nå må han utendørs på dagtid fram til de har lagt seg. Temperaturen har forresten sunket betraktelig de siste tre dagene, hehehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1230674774' post='4052115]

du kan sikkert bare sitte der og glitre. Du er så vakker, at vi ikke gidder å ta med julepynt ;-)

Ikke ifølge Rune, nei:/ *furte*

Jeg har skikkelig, skikkelig draget på unger! Jeg kan finne på noe gøy med dem, kanskje? Lage bannskapsquiz for eksempel! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, mest at kjæresten min har liggi inni peisen min hele uka før ungene kom, nå må han utendørs på dagtid fram til de har lagt seg. Temperaturen har forresten sunket betraktelig de siste tre dagene, hehehe ;)

*hehehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ifølge Rune, nei:/ *furte*

Jeg har skikkelig, skikkelig draget på unger! Jeg kan finne på noe gøy med dem, kanskje? Lage bannskapsquiz for eksempel! :)

Bannskapsquiz høres skikkelig smart ut. Men du blir nok sur når min 6-åring viser seg å ha et langt friskere vokabular enn du på forhånd kunne tenke deg ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1230675138' post='4052130]

Bannskapsquiz høres skikkelig smart ut. Men du blir nok sur når min 6-åring viser seg å ha et langt friskere vokabular enn du på forhånd kunne tenke deg ;p

Jeg tror vi skal komme godt overens. Jeg er lærevillig som få:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...