Lillemus Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Jeg må bare innrømme at ungene her (8 og 10 år) så langt har sluppet lett unna å hjelpe til hjemme. Nå har vi bestemt at det er på tide med en forandring på det og alt som skulle til var en liste oppdelt i ukedager og ungenes navn (som en aktivitetskalender) hvor det de har gjort noteres og lista tas frem når ukepengene skal utbetales. ) De siste tre dagene har de støvsuget, hjulpet til med oppvasken, ryddet rommet på eget initiativ, vannet blomster, kostet under kjøkkenbordet, hentet ved flere ganger og gått ut med søpla. ))) *Fornøyd mamma* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ollymor Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 .0) en kjempegod ide! Den må jeg bringe videre til mine Barn. Også så morro,at de gjør det! Gøy med en lønningsslipp i slutten av uka.0)))) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Så bra! Da fant dere en bra metode for dem Måtte lykken vare 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.