laban Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Er det noen som vet hvordan Ullvang-produktene er i størrelsen? Jeg lurer på om jeg skal velge 8 - 10 år eller 10 - 12 år til junior, som snart blir 10 år, er nesten 140 cm, men ikke spesielt lang i beina. Jeg skal ta ut noen Trumf-poeng over nett, så jeg kan ikke prøve / måle. Han har en utslitt Joha-bukse nå, og den er en bitteliten str. 150, men sånt varierer jo veldig. Her er den jeg overveier å bestille: https://www.trumf.no/Trumf/ProductCatalog/ProductDetail.aspx?Catalog=Trumf&ProductId=UlvangKomfortBukse08&VariantId=082493 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Min knott ble 10 år i høst, han er lavere enn din og jeg hadde ikke ett sekund vurdert å kjøpe noe i str. 8-10 år. Hadde gått for 10-12 år uten tvil. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.