Gjest sirenas Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 Jeg har i det siste fått ganske sterk angst og tar ca. 25 mg Sobril daglig, fordelt på 1-2 ganger. Er dette mye? Hva tar dere andre som har angst? 0 Siter
serenity777 Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 Mye er det vel ikke, men det er viktig å ta noen dagers pause innimellom, brukes best som behovsmedisin nemlig. Ikke noe man går på fast daglig. Selv tar jeg ca 2-3 mg rivotril 1 gang i uken (sjeldnere og oftere etter behov). Det tilsvarer vel 50-60 mg sobril. (ikke helt sikker på det). 0 Siter
Gjest anna k Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Jeg mener at dette går for en kort periode. Men la det ikke overskride tre uker uten å legge inn en pause på noen dager. Den angsten som kommer når en får abstinens er helt fryktelig, og en skal være klar for å overleve den også. Vær forsiktig og overskrid ikke 30 mg pr. dag. Mvh 0 Siter
Olav Femte Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 En venn av meg tar 100mg Sobril. Legen sa til han at dette er absolutt max døgndose. 0 Siter
rose23 Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Jeg får ingenting for angst. Fått beskjed om at jeg må lære meg å hanskes med den på andre måter. Ikke noe varig løsning uansett og veien til pillemisbruker en veldig kort. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.