Gå til innhold

Angst og Sobril

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i det siste fått ganske sterk angst og tar ca. 25 mg Sobril daglig, fordelt på 1-2 ganger. Er dette mye? Hva tar dere andre som har angst?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye er det vel ikke, men det er viktig å ta noen dagers pause innimellom, brukes best som behovsmedisin nemlig. Ikke noe man går på fast daglig.

Selv tar jeg ca 2-3 mg rivotril 1 gang i uken (sjeldnere og oftere etter behov). Det tilsvarer vel 50-60 mg sobril. (ikke helt sikker på det).

Gjest anna k
Skrevet

Jeg mener at dette går for en kort periode. Men la det ikke overskride tre uker uten å legge inn en pause på noen dager.

Den angsten som kommer når en får abstinens er helt fryktelig, og en skal være klar for å overleve den også. Vær forsiktig og overskrid ikke 30 mg pr. dag.

Mvh

Skrevet

En venn av meg tar 100mg Sobril. Legen sa til han at dette er absolutt max døgndose.

Skrevet

Jeg får ingenting for angst. Fått beskjed om at jeg må lære meg å hanskes med den på andre måter. Ikke noe varig løsning uansett og veien til pillemisbruker en veldig kort.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...