Olav Femte Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 Ja ja, alene. tror jeg går å legger meg.... 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 Ikke alene, men har lyst til å gå og legge meg... men ingen mulighet enda dessverre. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 Sov godt og hils Harald og si at talen var bra. 0 Siter
Carwing Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 Det er synd på meg som er alene. Jeg koser meg selv alene. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 31. desember 2008 Forfatter Skrevet 31. desember 2008 Ikke alene, men har lyst til å gå og legge meg... men ingen mulighet enda dessverre. Godt Nyttår iallefall.... 0 Siter
Gjest alene men ikke ensom Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 alene jeg og,men av eget valg.var invitert flere steder,men har vært syk i det siste,og trenger litt ro.forutenom smellet fra raketter hele dagen,har jeg hvilt meg og slappet av:) jeg klager ikke,fikk det jo som jeg selv ville:) tror katten er glad for å slappe av i fanget mitt og(hun er ikke så glad i nyttår) kjenner deg ikke,men ønsker deg et godt nyttår!hvis du er ufrvillig alene,håper jeg det blir bedre nå neste år!! ensomhet er uansett jævlig!! 0 Siter
Olav Femte Skrevet 31. desember 2008 Forfatter Skrevet 31. desember 2008 alene jeg og,men av eget valg.var invitert flere steder,men har vært syk i det siste,og trenger litt ro.forutenom smellet fra raketter hele dagen,har jeg hvilt meg og slappet av:) jeg klager ikke,fikk det jo som jeg selv ville:) tror katten er glad for å slappe av i fanget mitt og(hun er ikke så glad i nyttår) kjenner deg ikke,men ønsker deg et godt nyttår!hvis du er ufrvillig alene,håper jeg det blir bedre nå neste år!! ensomhet er uansett jævlig!! Kos deg med katta..... 0 Siter
serenity777 Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 hvert alene mange nytårsaftener, noen uten internett og telefon. Vært så fattig at jeg var blakk, og sittet å synes synd på meg selv. Men en ting har jeg lært, nyttårsaften betyr at jula snart er over, vi går mot lysere tider, og slikt. I år var jeg forresten to timer hos min mor, hatt internett og tlf, så i år er jeg fornøyd. 0 Siter
Faure Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Trist, men godt å lese at jeg ikke er alene om å være alene på nyttårsaften. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.