Gå til innhold

Alene på nyttårsaften

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest alene men ikke ensom

alene jeg og,men av eget valg.var invitert flere steder,men har vært syk i det siste,og trenger litt ro.forutenom smellet fra raketter hele dagen,har jeg hvilt meg og slappet av:) jeg klager ikke,fikk det jo som jeg selv ville:) tror katten er glad for å slappe av i fanget mitt og(hun er ikke så glad i nyttår)

kjenner deg ikke,men ønsker deg et godt nyttår!hvis du er ufrvillig alene,håper jeg det blir bedre nå neste år!!:)

ensomhet er uansett jævlig!!:(

Annonse

alene jeg og,men av eget valg.var invitert flere steder,men har vært syk i det siste,og trenger litt ro.forutenom smellet fra raketter hele dagen,har jeg hvilt meg og slappet av:) jeg klager ikke,fikk det jo som jeg selv ville:) tror katten er glad for å slappe av i fanget mitt og(hun er ikke så glad i nyttår)

kjenner deg ikke,men ønsker deg et godt nyttår!hvis du er ufrvillig alene,håper jeg det blir bedre nå neste år!!:)

ensomhet er uansett jævlig!!:(

Kos deg med katta.....

hvert alene mange nytårsaftener, noen uten internett og telefon. Vært så fattig at jeg var blakk, og sittet å synes synd på meg selv. Men en ting har jeg lært, nyttårsaften betyr at jula snart er over, vi går mot lysere tider, og slikt.

I år var jeg forresten to timer hos min mor, hatt internett og tlf, så i år er jeg fornøyd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...