Gjest Trøttejenta Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Jeg har store motforestillinger mot å ta sovemedisin. Men 5 år med søvnmangel har stjelt fra meg skole, jobb, venner, sosialt liv og helse! Jeg er ganske syk nå pga lite søvn, både fysisk og psykisk. Det er snakk om ca tre netter søvn per uke og da bare seks timer eller så. Har forsøkt flere behandlingsmetoder hos psykiatere, psykologer, almennlege, fysioterapauter og nlp. Jeg går jevnlig til behandling og forstår at det er på tide å gi Sobril en sjanse til å snu min vonde sirkel. Jeg er ikke sterk nok lenger, til å kjempe videre og jeg tenker og at påkjenningene jeg påfører kroppen min nå er nok større enn påkjenningen av en sobril hver kveld i en kort periode. Selvfølgelig skal dette tas oppfulgt av lege og jeg er veldig bevist på fare for tilvenning. Det var innledningenn, her er mitt konkrete spørsmål: Hvordan vil kroppen takle sobril+trening? Jeg var idrettsutøver før søvnproblemene og vil gjerne tilbake til idretten. Det er så sunt og deilig for kropp og sjel! Men, hvis jeg tvinger kroppen til å slappe av med sobril og så tvinger den til å prestere skjerpet og klar på trening, vil ikke det bare kluss? Rutinen vil bli 25mg Sobril hver kveld kl. 20.00 og trening hver dag kl. 15.00 (Sobril grunnet leversykdom, jeg tålte både imovane,vallergan og antidepressive dårlig. Melatonin og andre naturting har null effekt) Bare så det går klart frem her, Sobril vurderer jeg å ta som hjelp til å komme ovenpå, så håper jeg at treningen + kontinuerlig behandling hos psykolog kan overta og jeg kan kutte medisinen etter en måneds tid. Så det jeg ønsker litt informasjon om her er hvor stort press sobril utgjø for en kropp i opptrening. Takk for svar! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/321254-nhd-sobriltrening/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.