AnnaSara Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Det er visst flere som lurer på denne medisinen.... Jeg har gått på Fluoxetin (Fontex) ca. 1 år..... Den virker greit.....men jeg er så enormt trøtt og energifattig. Det vil bare ikke gi seg. Det fører til at jeg lett blir passiv og ikke orker jobben med å utfordre meg selv i forhold til angsten. Jeg fikk fluoxetin pga. noe tungsinn og nedstemthet, men mest pga. generell angst /anspenthet og noe panikkangst. Tror det er realistisk at jeg vil trenge medisin noen år framover (er 47 år)....men skulle gjerne hatt mer krefter. Jobber 100 % men får lite ut av fritiden..... Tenker mer og mer på Wellbutrin. NHD sier tidligere her at den på gruppenivå virker like godt som andre AD. Men lurer likevel på hvordan denne er sammenlignet med fluoxetin....?? Må også nevne at jeg har angst for medisiner / medisinbytte....men orker liksom ikke at livet går forbi meg lenger. Tenker også litt på Aurorix.... NHD....(og andre) hva tror du? Veldig takknemlig for svar. Vil så gjerne realisere ting og tang i 2009. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/321298-wellbutrin/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.