Gjest Babydillah Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Hvis man har fått tildelt plass utenom samordnet opptak - sånn som med meg. Det er en ny barnehage som startet opp nå på senhøsten og ungen min fikk plass fra januar -09. Men hvordan er det - må man søke på nytt hvert år, eller beholder man denne plassen til man evnt. sier opp eller søker seg på en ny barnehage? Jeg trodde man måtte søke på nytt hvert år innen den fristen i mars, men når jeg ser på kommunens side står det bare om de som ikke har fått plass og søkte før 09 må søke på nytt nå i år og må levere søknad elektronisk og de som ønsker å endre osv må sende ny søknad i år.... Da tolker jeg det sånn at plassen datteren min har fått er hennes inntil vi sier opp, hun blir for gammel eller vi søker overflytting til en annen barnehage? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tralla Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Når vi hadde barnehageplass, fikk vi den frem til barna begynte på skolen. Så du trenger ikke søke på nytt, annet om du vil bytte barnehage. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Alle barnehager jeg har vært borti er sånn at man har plassen til den blir sagt opp, eller man "går av for aldersgrensen" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Du beholder selvsagt plassen inntil du selv sier opp eller barnet når skolealder. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest en mor til barnehagebarn Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Det finnes barnehager der man må søke for hvert år. Det gjelder feks min barnehage(ute på landsbygda, og hvor alle som søker får plass)Men det vanligste er nok at har man først fått plass så har man den til man sier den opp eller begynner på skolen. Men utfra hva du skriver står på kommunens side beholder man nok plassen i din kommune. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.