Debra-irl Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Jeg kan faktisk forstå ønsket om å ikke ha med barn i bryllup, selv om det er ens egne nieser og nevøer, og spesielt for barnløse par. Vi giftet oss før vi fikk barn, og heldigvis hadde ingen av søsknene våre barn heller¨. :-) Men jeg synes det er trist og rart at de kommer med kontrabeskjed så sent, slik at dere ikke får ordnet det på en annen måte. Men kanskje de følte at de hadde "gitt etter" tidligere? tja. Tatt i betraktning at vi ble invitert som familie, så ble jeg oppgitt, sint og lei meg da de ringte og ba oss om ikke om å komme. Ikke bare uten ungene. Ikke meg heller. Fordi jeg "måtte" jo ta vare på ungene. Og det var DE som valgte å invitere oss med "kjære alle fire". Minstemann var bare 6 uker, så det kostet ganske i ammetåka å få ordnet alle detaljer med antrekk, overnatting osv. Og vi hadde snakket myyyye (tro meg, svigers snakket MYE) om at vi skulle være der i vielsen, mottakelse og så langt ut i middagen det lot seg gjøre. Iom han var 6 uker så jeg ikke for meg at jeg orket å være veldig lenge uansett. At noen setter pris på ikke å ha barn i bryllupet for de selv stå for. Men de får også stå for at de har valgt å invitere oss. Og da er det uhørt å ringe dagen før og av-invitere oss. Ærlig talt. 0 Siter
Debra-irl Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Jeg kan faktisk forstå ønsket om å ikke ha med barn i bryllup, selv om det er ens egne nieser og nevøer, og spesielt for barnløse par. Vi giftet oss før vi fikk barn, og heldigvis hadde ingen av søsknene våre barn heller¨. :-) Men jeg synes det er trist og rart at de kommer med kontrabeskjed så sent, slik at dere ikke får ordnet det på en annen måte. Men kanskje de følte at de hadde "gitt etter" tidligere? Huff. Jeg så litt krass ut i svaret mitt til deg :-) Det var nok bare minnene som strømmet på :-) he he he. Har lagt det bak meg nå altså. he he he 0 Siter
meg__123! Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 hadde sagt jeg hadde null interesse av å delta uansett.. 0 Siter
morsan Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 tja. Tatt i betraktning at vi ble invitert som familie, så ble jeg oppgitt, sint og lei meg da de ringte og ba oss om ikke om å komme. Ikke bare uten ungene. Ikke meg heller. Fordi jeg "måtte" jo ta vare på ungene. Og det var DE som valgte å invitere oss med "kjære alle fire". Minstemann var bare 6 uker, så det kostet ganske i ammetåka å få ordnet alle detaljer med antrekk, overnatting osv. Og vi hadde snakket myyyye (tro meg, svigers snakket MYE) om at vi skulle være der i vielsen, mottakelse og så langt ut i middagen det lot seg gjøre. Iom han var 6 uker så jeg ikke for meg at jeg orket å være veldig lenge uansett. At noen setter pris på ikke å ha barn i bryllupet for de selv stå for. Men de får også stå for at de har valgt å invitere oss. Og da er det uhørt å ringe dagen før og av-invitere oss. Ærlig talt. Ja, dette var merkelige folk! De må da vite hva de gjør når de inviterer! Kan ikke ombestemme seg på den måten. 0 Siter
Gjest mamsemor Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Nå har vi bestemt oss for å ikke dra, siden det er det vi føler oss mest komfortable med. Mine foreldre har heller ikke lyst å dra, ettersom de også syns den samtalen de fikk var en smule på kanten. Støtter både deg og dine foreldre i den avgjørelsen. At det går an ...... Enig med et (eller flere) innlegg her, at denne samtalen hadde jeg latt min kusine få vite om !! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.