Gå til innhold

zyprexa

Anbefalte innlegg

ink1365380698

N-I de 145 meldingene vi har fått, er det rapportert om 314 ulike symptomer eller reaksjoner. 66 prosent av bivirkningene er klassifisert som alvorlige. Hyppigst rapportert er bivirkninger i nervesystemet, som svimmelhet, kramper og parkinsonlignende symptomer sier Kvande.

NHD - leste et innlegg om svimmelhet og kramper på zyprexa som visstnok skal ha vært holdt skjult?

jeg har brukt 2,5 mg smeltetablett i 2,5 år om kvelden og hatt hjelp mot angst og depresjon om kvelden, Nå er jeg imidlertid merkelig svimmel. Er som før skrevet svimmel hele tiden, slika r sofaen er best, og får noen"bølger"klem som bare varer et øyeblikk, men er svært ubehagelige. De skremmer meg. er redd det er noe galt i hodet. Jeg har vært plaget med svimmelhet i forskjellige varianter i veldig mange år,(tok mr for fire år siden) men aldri sånn som nå, med disse "anfallene". Når de kommer lukker jeg automatisk øynene. Er veldig ekkel i øynene forresten, de er likosom stive.

må se meg sakte rundt. Noen ganger bølger gulvet, men det har jeg hatt mange ganger før og fått høre kommer av spenninger.

Legger til at det bare foregår inne i hodet, har full balanse og koordinasjon.(har ingen kramper ,skjelvinger, lammelser) Er også veldig anspendt og har masse angst, men det har jeg hatt hele tiden. Så det er så merkelig det som har kommet på nå.

kan den rare svimmelheten komme av zyprexa? Jeg synes de er vanskelig å slutte med, og så har de har hjulpet meg mye siden alt ramlet sammen etter en ssri kur. Bruker jo også liten dose. Eller der det en form for angst?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/321357-zyprexa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...