laban Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Hva er logikken bak at mange kjente vintersokkemerker leveres i barnestørrelser opp til og med 31 - 33, og voksenvariantene i _samme_ serie starter på størrelse 37 - 39? Pågår det noen slags aksjon mot føtter i størrelse 35 - 37? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Det står 34-36 på Ulvangsokkene til junior... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 http://www.ullmax.no/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Trysil har da 30-32, 33-35 og 36-39 eller noe sånt, de dekker i alle fall hele registeret om jeg nå bommer litt på tallene her. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Trysil har da 30-32, 33-35 og 36-39 eller noe sånt, de dekker i alle fall hele registeret om jeg nå bommer litt på tallene her. Trysilsokkene har jeg gitt opp. Av en eller annen grunn får junior hull under dem omtrent øyeblikkelig. Det blir litt for dyrt når de fungerer som engangssokker. Jeg vet jo at det _finnes_ vintersokker i den størrelsen, men det er neimen ikke lett å få tak i dem. Antakelig er det flere enn jeg som har unger i den størrelsen som ofte kommer hjem med en sokk med gapende hull i, eller med en sokk i minus etter gym / trening... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Trysilsokkene har jeg gitt opp. Av en eller annen grunn får junior hull under dem omtrent øyeblikkelig. Det blir litt for dyrt når de fungerer som engangssokker. Jeg vet jo at det _finnes_ vintersokker i den størrelsen, men det er neimen ikke lett å få tak i dem. Antakelig er det flere enn jeg som har unger i den størrelsen som ofte kommer hjem med en sokk med gapende hull i, eller med en sokk i minus etter gym / trening... Hm. Trysilsokkene holder vanligvis minst en vinter hos oss og vi bruker dem MYE! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 ;-) Vi kjøper Safa uten ribekant, og de har alle størrelser 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punky brewster Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Har brukt masse forskjellige merker og har aldri opplevd ditt problem, ullvang, dælie, trysil osv. Sikker på at du ikke har oversett noe nå? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest midia Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1230937849' post='4053974] http://www.ullmax.no/ Dem er gode:) Jeg som er iskald i beina og har prøvd trysil, ulvang m.fl. Har kommet fram til at ullmax er supert! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Dem er gode:) Jeg som er iskald i beina og har prøvd trysil, ulvang m.fl. Har kommet fram til at ullmax er supert! ''Jeg som er iskald i beina og har prøvd trysil, ulvang m.fl. Har kommet fram til at ullmax er supert!'' Hvilken modell da? Coolmax eller Vintersokker? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest midia Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 ''Jeg som er iskald i beina og har prøvd trysil, ulvang m.fl. Har kommet fram til at ullmax er supert!'' Hvilken modell da? Coolmax eller Vintersokker? Vintersokker 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Hm. Trysilsokkene holder vanligvis minst en vinter hos oss og vi bruker dem MYE! Ja, vi har diskutert dette tidligere. Jeg vet ikke om det er føttene, støvlene eller vaskemaskinen, men jeg har altså ikke de samme erfaringene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Har brukt masse forskjellige merker og har aldri opplevd ditt problem, ullvang, dælie, trysil osv. Sikker på at du ikke har oversett noe nå? Det er selvsagt mulig det er bare ekstremt utplukket akkurat nå rundt jul. Som antydet var det en utblåsning, ikke så veldig saklig :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofies mamma Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 De fleste Ulvang finnes i 34-36. Bestill på xxl, flere typer igjen der ser jeg. Pleier komme kjapt i posten og. Eller http://www.ullmax.no/ fant flere i 35-38 der. Så et veldig stort problem er det nok ikke ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Føtter i den størrelsen bør fryse seg gjennom vinteren. På den måten blir de herdet, samt at familieøkonomien bedre. Derfor er det sånn! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Trysilsokkene har jeg gitt opp. Av en eller annen grunn får junior hull under dem omtrent øyeblikkelig. Det blir litt for dyrt når de fungerer som engangssokker. Jeg vet jo at det _finnes_ vintersokker i den størrelsen, men det er neimen ikke lett å få tak i dem. Antakelig er det flere enn jeg som har unger i den størrelsen som ofte kommer hjem med en sokk med gapende hull i, eller med en sokk i minus etter gym / trening... Min nevø har arvet maaaaange fine ullvangsokker som har vært en tur gjennom tørketrommelen. Har du prøvd dette? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Min nevø har arvet maaaaange fine ullvangsokker som har vært en tur gjennom tørketrommelen. Har du prøvd dette? Jeg skal vurdere det, hvis de ikke fyller opp i butikkene her snart... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg skal vurdere det, hvis de ikke fyller opp i butikkene her snart... Det er særlig sokker som har blitt kjøpt i tre-pakninger med tekniske ullsokker, som har vist seg svært egnet til den formen for krymping. Nevøen min er strålende fornøyd utfallet av min noe slumsete klesvask. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Dem er gode:) Jeg som er iskald i beina og har prøvd trysil, ulvang m.fl. Har kommet fram til at ullmax er supert! Ja, de er gode - og vi kjøper dem gjennom idrettslaget og støtter en god sak samtidig :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bikku Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Min erfaring er at guttungen begynte å "spise sokker" da han kom opp mot str 34. Det ble plutselig hull i dem, både av slitasje og fordi han stakk dem borti spikre, fliser og alt annet skarpt han finner. Hvis andre , og kanskje til og med jenter, er av samme kaliber, så forundrer det meg ikke at den størrelsen ofte er utplukket i butikkene. Min løsning har vært å kjøpe inn minst tre par like sokker om gangen. Så kan vi kaste etterhvert som det blir hull i den ene, og sette sammen nye par av de som fortsatt er hele. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.