Gå til innhold

Store snømengder!

Anbefalte innlegg

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1230942119' post='4054082]

Nå er det straks sengetid. God natt :-)

God natt, Lotte! Du trenger skjønnhetssøvnen din du som skal fotograferes i morgen og alt:)

• Svar 112
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

41

• AneM1365380603

16

• mariaflyfly

14

• tonie

13

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

AneM1365380603
Skrevet

Jeg skal nok få ned en til. Hvis jeg bare bruker litt mer whisky og litt mindre krem går det sikkert fint;)

Herregud så teit jeg er :-/

Det er whisky i irish coffee... Whisky bruker jeg i delfiakaka.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1230940162' post='4054012]

Her er det uframkommelig på veiene nå! Glad jeg ikke _må_ ut å kjøre.

Ufremkommelig nei?! Jeg kjørte da visserligen ut til min kjære i går ettermiddag og det var helt greit. Det er helt greit på de store veiene, men jeg skal være enig i at småveiene sikkert kan være et mareritt. Heldigvis har det ikke snødd noe særlig i natt så det går nok fint å komme seg til byen igjen nå snart.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1230941416' post='4054063]

Tja, det spørs om taket holder...!

Det er flate tak hos dere? Det er det hos meg også, men jeg bor ikke på toppen så det har jeg ikke tenkt på... Hos min kjære er det skrått også på garasjen og kort tid etter at jeg parkerte i garasjen her i går raste alle snøen ned.... Så nå må han ut med traktoren så jeg kommer meg ut og på jobb! :o)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1230940585' post='4054030]

Det føles litt sånn nå ja. Jeg lyger ikke om jeg sier at det er mellom 45-50 cm på gelenderet, og der faller det jo ned fra med jevne mellomrom.

Jepp, det snødde sikkert en halvmeter her ute i periferien i løpet av onsdag og torsdag.

Skrevet

Jeg ble faktisk ganske irritert på den eldste da jeg skulle vekke henne i morges. Det lå en haug med slimete oppkast på gulvet, og hun kunne fortelle at hun hadde kastet opp flere ganger uten å hente bøtte. Hun giddet ikke svarte hun, for hun var så kvalm.

En kan da forvente mer av en 13-åring...? Jeg brekket meg flere ganger mens jeg tørket opp, og det fikk jeg kjeft for, he he.

Jeg hadde blitt fly forbanna! Selv 8-åringen her har gått på do og spydd samme hvor kvalm hun har vært om ikke bøtta har stått ved senga og det har hun gjort i flere år nå.

Skrevet

''Kan jeg ikke klare å overbevise deg om at snø er helt fantastisk!!!!!

''

Nope.

Selv ikke på bilder? ;-)

Skrevet

Jeg tør jo ikke gjøre det i skrekk for at Morsan skal oute meg på dol! *flirer*

;-)

Skrevet

Hadde snø i går kveld, etter en kald dag (i vest). Men i dag morges var alt vekke.

Skrevet

Ååå, skulle ønske vi fikk litt også. Her har det vært kaldt hele jula, men det eneste som er hvitt er rim. Minstemann fikk nye langrennski til jul, men har kun beundret dem. Trøster meg med at vi ofte får snøen etter jul.

Skrevet

Ja, jeg sa det til henne... At det er greit at hun kaster opp på gulvet en gang i ørska, men ikke flere ganger. Neste gang skal hun få tørke opp alt selv!

Enig - én gang kan jo skje med alle, at man rett og slett ikke rekker fram, men ikke at man fortsetter på det viset.

Skjønner godt du brakk deg da du skulle fli opp dette *usj*

Skrevet

God natt, Lotte! Du trenger skjønnhetssøvnen din du som skal fotograferes i morgen og alt:)

Hehe, ble dårlig med fotografering i dag, gitt ;-)

Skrevet

Ufremkommelig nei?! Jeg kjørte da visserligen ut til min kjære i går ettermiddag og det var helt greit. Det er helt greit på de store veiene, men jeg skal være enig i at småveiene sikkert kan være et mareritt. Heldigvis har det ikke snødd noe særlig i natt så det går nok fint å komme seg til byen igjen nå snart.

Det var ikke snakk om store mengder snø i den retningen. Stor forskjell til motsatt side av byen, og innover mot flyplassen.

Skrevet

Det er flate tak hos dere? Det er det hos meg også, men jeg bor ikke på toppen så det har jeg ikke tenkt på... Hos min kjære er det skrått også på garasjen og kort tid etter at jeg parkerte i garasjen her i går raste alle snøen ned.... Så nå må han ut med traktoren så jeg kommer meg ut og på jobb! :o)

Paddeflatt her, men det bygningstekniske er ikke mitt problem, har jeg hørt i dag :-)

Skrevet

Send noe sørover! :-)

Hadde det vært mulig, så gjerne det! ;-)

Skrevet

Hadde snø i går kveld, etter en kald dag (i vest). Men i dag morges var alt vekke.

Her ligger det i dag også...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...