Gå til innhold

kino i dag. 2,5 år og 7 år-haster!

janeymor

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst til å ta med ungene på kino i dag, men hva passer for mine søte små? Jeg ser vi har valget mellom beverly hills chihuahua, madagaskar 2, niko og reisen (eller noe??) Ser at de første to har syvårs grense er de strenge på dette? Hvorfor er aldersgrensen så høy? Yngstefrøken er ei rolig dame som ikke er særlig lettskremt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kinotur

Jeg tok med meg 3 åringen min på en film med 7 års grense. Det gikk helt fint. Loven er at foreldre kan ha med barn tre år yngre enn grensa. Så for vår del var det jo ikke helt lov, men barnet vårt fikk komme inn uten spørsmål og koste seg veldig på kino. Enig i at det er lite utvalg for de små.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg er for sen med svar... men svarer likevel.

Vi var på madagascar 2 forrige uke med guttene på 6 år og snart 4 år. Minstemann skvatt ordentlig flere ganger og synes det var litt skummelt - er nok derfor det var 7 årsgrense.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...