Sofies mamma Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Hadde bare lest om det og tenkte dette passet til seksåringen. Men det synes jeg ikke nå... Hva synes dere? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Hva er ORPS??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstløv Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Hva er ORPS??? http://www.nrk.no/programmer/sider/orps/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Min jente er snart 6 år, og hun likte det kjempegodt. Hun skal få se det i fortsettelsen også. Vi likte det begge to. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hos oss Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Min seksåring likte den veldig godt, men hun ville ikke fått med seg hele historien hvis ikke jeg så den sammen med henne og kommenterte en del av handlingen slik at den ble tydeliggjort for henne. Hun ville ikke forstått at dirigenten ble oppsagt, og en del andre ting som ble forklart nokså indirekte. Og en del lot jeg være å forklare, det var ikke alt som var ment for seksåringer, uten at de tar skade av det av den grunn. Jeg vil anta at den er midt i blinken for de litt eldre barneskolebarnah, opp til alderen på skuelspillerne omtrent. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg synes ikke det er noe upassende der, altså i betydningen skadelig, for en seksåring. Om de synes det er interessant og underholdende, avhenger vel av den enkelte seksåringen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest manjana Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 hva er orps? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofies mamma Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Takk for alle svar! Da datteren min forklarte meg hva klining er for noe, skjønte jeg at jeg muligens hadde vært noe prippen... Så da ble det to episoder og full jubel her og. Hun ELSKET det nemlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snikkersen Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Hei Jeg vil si fra første klasse og opp til 6-7 klassetrinn? Jeg syntes det var gøy selv, jeg.....men så har jeg to unger i korpset, da.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 6 åringen min satt klistret:o) Men nå er vi kanskje litt mer enn gjennomsnittlig interessert i korps da. Han lo mange ganger og vi gleder oss til fortsettelsen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Takk for alle svar! Da datteren min forklarte meg hva klining er for noe, skjønte jeg at jeg muligens hadde vært noe prippen... Så da ble det to episoder og full jubel her og. Hun ELSKET det nemlig. to episoder? Var det ikke første episode i dag? (Lørdag) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Takk for alle svar! Da datteren min forklarte meg hva klining er for noe, skjønte jeg at jeg muligens hadde vært noe prippen... Så da ble det to episoder og full jubel her og. Hun ELSKET det nemlig. Hun som spilte kyssesyk lillesøster hadde noen fantastiske uttrykk Min datter syntes scenene med henne var så morsomme. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofies mamma Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 to episoder? Var det ikke første episode i dag? (Lørdag) Jo, første episode 1830, andre episode 19 :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jo, første episode 1830, andre episode 19 :-) Fant ut det etterhvert... Jeg finner det vel på nettet snart? Det var ikke lagt ut i går, men håper det kommer. Jeg er en skikkelig korpsnerd skjønner du;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Fant ut det etterhvert... Jeg finner det vel på nettet snart? Det var ikke lagt ut i går, men håper det kommer. Jeg er en skikkelig korpsnerd skjønner du;o) det håper jeg også, vi var nemlig i selskap lørdag kveld... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 det håper jeg også, vi var nemlig i selskap lørdag kveld... Såvidt jeg husker så er du også korpsdame? Stemmer ikke det? Eller? uansett, det er på tide og alle tiders at det blir fokus på korps!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Såvidt jeg husker så er du også korpsdame? Stemmer ikke det? Eller? uansett, det er på tide og alle tiders at det blir fokus på korps!! Jepp, har spilt i korps siden jeg var lita, og dirigert korps siden 1993. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.