Gå til innhold

ORPS - hvilken aldersgruppe?

Sofies mamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AneM1365380603

Min jente er snart 6 år, og hun likte det kjempegodt. Hun skal få se det i fortsettelsen også. Vi likte det begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hos oss

Min seksåring likte den veldig godt, men hun ville ikke fått med seg hele historien hvis ikke jeg så den sammen med henne og kommenterte en del av handlingen slik at den ble tydeliggjort for henne. Hun ville ikke forstått at dirigenten ble oppsagt, og en del andre ting som ble forklart nokså indirekte.

Og en del lot jeg være å forklare, det var ikke alt som var ment for seksåringer, uten at de tar skade av det av den grunn.

Jeg vil anta at den er midt i blinken for de litt eldre barneskolebarnah, opp til alderen på skuelspillerne omtrent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs. Wallace

Jeg synes ikke det er noe upassende der, altså i betydningen skadelig, for en seksåring.

Om de synes det er interessant og underholdende, avhenger vel av den enkelte seksåringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sofies mamma

Takk for alle svar!

Da datteren min forklarte meg hva klining er for noe, skjønte jeg at jeg muligens hadde vært noe prippen...

Så da ble det to episoder og full jubel her og. Hun ELSKET det nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg vil si fra første klasse og opp til 6-7 klassetrinn? Jeg syntes det var gøy selv, jeg.....men så har jeg to unger i korpset, da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trollemor;o)

6 åringen min satt klistret:o) Men nå er vi kanskje litt mer enn gjennomsnittlig interessert i korps da. Han lo mange ganger og vi gleder oss til fortsettelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trollemor;o)

Takk for alle svar!

Da datteren min forklarte meg hva klining er for noe, skjønte jeg at jeg muligens hadde vært noe prippen...

to episoder? Var det ikke første episode i dag? (Lørdag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Takk for alle svar!

Hun som spilte kyssesyk lillesøster hadde noen fantastiske uttrykk :) Min datter syntes scenene med henne var så morsomme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

trollemor;o)

Jo, første episode 1830, andre episode 19 :-)

Fant ut det etterhvert... Jeg finner det vel på nettet snart? Det var ikke lagt ut i går, men håper det kommer. Jeg er en skikkelig korpsnerd skjønner du;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut det etterhvert... Jeg finner det vel på nettet snart? Det var ikke lagt ut i går, men håper det kommer. Jeg er en skikkelig korpsnerd skjønner du;o)

det håper jeg også, vi var nemlig i selskap lørdag kveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trollemor;o)

det håper jeg også, vi var nemlig i selskap lørdag kveld...

Såvidt jeg husker så er du også korpsdame? Stemmer ikke det? Eller?

uansett, det er på tide og alle tiders at det blir fokus på korps!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såvidt jeg husker så er du også korpsdame? Stemmer ikke det? Eller?

uansett, det er på tide og alle tiders at det blir fokus på korps!!

Jepp, har spilt i korps siden jeg var lita, og dirigert korps siden 1993.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...