Gå til innhold

ORPS - hvilken aldersgruppe?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest hos oss

Min seksåring likte den veldig godt, men hun ville ikke fått med seg hele historien hvis ikke jeg så den sammen med henne og kommenterte en del av handlingen slik at den ble tydeliggjort for henne. Hun ville ikke forstått at dirigenten ble oppsagt, og en del andre ting som ble forklart nokså indirekte.

Og en del lot jeg være å forklare, det var ikke alt som var ment for seksåringer, uten at de tar skade av det av den grunn.

Jeg vil anta at den er midt i blinken for de litt eldre barneskolebarnah, opp til alderen på skuelspillerne omtrent.

Annonse

trollemor;o)

Takk for alle svar!

Da datteren min forklarte meg hva klining er for noe, skjønte jeg at jeg muligens hadde vært noe prippen...

Så da ble det to episoder og full jubel her og. Hun ELSKET det nemlig.

to episoder? Var det ikke første episode i dag? (Lørdag)

AneM1365380603

Takk for alle svar!

Da datteren min forklarte meg hva klining er for noe, skjønte jeg at jeg muligens hadde vært noe prippen...

Så da ble det to episoder og full jubel her og. Hun ELSKET det nemlig.

Hun som spilte kyssesyk lillesøster hadde noen fantastiske uttrykk :) Min datter syntes scenene med henne var så morsomme.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...